نسخه چاپی

مردم بندرعباس كرونایی‌ها را زنده زنده آتش زدند!

عکس خبري -مردم بندرعباس کرونايي‌ها را زنده زنده آتش زدند!

طبق اعلام وزارت بهداشت تا دیروز 388 مورد قطعی مبتلا به ویروس كرونا و 34 فوتی نیز در كشور داشته‌ایم.

به گزارش نما و براساس اعلام وزارت بهداشت در یازدهمین روز از شیوع کرونا در ایران ۳۸۸ مورد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شده که متاسفانه ۳۴ نفر از آنان جان خود را از دست داده‌اند همچنین 73 نفر نیز از بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده‌اند. براساس مصوبات پنجمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا ساعت کاری ادارت به مدت 2 ساعت کاهش یافته و همچنین کارمندانی که با مشکلات ریوی، دیابت، قلبی مواجه هستند می‌توانند دورکار شوند. براساس این مصوبه نیز دانشگاه‌ها تا یک هفته دیگر تعطیل شد همچنین مهدهای کودک، مدارس و مراکز روزانه بهزیستی نیز تا روز دوشنبه تعطیل هستند و آموزش دانش‌آموزان نیز طبق برنامه اعلام شده از سوی شبکه آموزش از این طریق ارائه می‌شود.


فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با رد شایعه بستری بودن بیماران کرونایی در این یک درمانگاه در بندرعباس گفت: چند مرکز درمانی در بندرعباس برای مراجعه اولیه مردم به منظور بررسی علایم حاد تنفسی در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه یکی از این مراکز در شهرک توحید است، خاطرنشان کرد: در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخش ویژه بستری  افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است و اساسا هرگونه شایعه درباره بستری بیماران کرونایی در درمانگاه‌ها کذب است.


"شایعه کرونا" سبب آتش‌سوزی درمانگاه شهرک توحید بندرعباس شد


مدتی است که شیوع کرونا ویروس موجب ترس مردم شده است.


شب گذشته در پی دست به دست شدن شایعه‌ای در بین ساکنان شهرک توحید مبنی بر نگهداری چند بیماران کرونایی در درمانگاه این شهرک، ساعتی پیش عده‌ای با هجوم به این مرکز درمانی، بخشی از آن آتش زدند که با ورود پلیس و آتش نشانی اطفا شده است.


/ایلنا

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...