نسخه چاپی

رحمت‌الله نوروزی در گفتگو با نما:

مردم از مجلس یازدهم شورای اسلامی انتظار عملكرد انقلابی دارند

عکس خبري -مردم از مجلس يازدهم شوراي اسلامي انتظار عملکرد انقلابي دارند

منتخب حوزه انتخابیه علی‌آباد گفت: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند با الگوی انقلابی در حوزه‌هایی كه عرض كردم ریل‌گذاری كند و گام‌هایی را بردارد

رحمت‌الله نوروزی، متولد سال 1353، نماینده حوزه انتخابیه علی‌آباد کتول در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. وی سابقه تدریس به عنوان دبیر آموزش و پرورش و مدرس تدریسی دانشگاه‌های آزاد علی‌آباد کتول و آزادشهر را در کارنامه خود دارد. همچنین در سمت‌های مختلفی چون ریاست آموزش و پرورش علی‌آباد، معاون برنامه‌ریزی سازمان آموزش و پرورش استان گلستان، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان گلستان و نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی خدمت کرده است.

رحمت‌الله نوروزی نماینده منتخب حوزه انتخابیه علی‌آباد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت‌هایش برای مجلس یازدهم به خبرنگار نما گفت: بعد از دوره نهم مجلس شورای اسلامی در شورای راهبردی تنقیح قوانین فعالیت می‌کردم. آنجا بود که دریافتم از سال 1285 شمسی تاکنون انباشتی از قوانین متعدد و اجرا نشده وجود دارد. در اصلاح کارکردها و نظارت باید قوانینی را اولویت قرار بدهیم که منتج به حل مشکلات مردم شوند.
وی اهم مشکلات مردم را بیکاری جوانان و وجود موانع تولید برشمرد و خاطرنشان کرد: هفت هشت مورد را در باره اصلاح نظام بانکی، نظام مالیاتی، نظام یارانه‌ای و نظام گمرکی اولویت‌بندی کرده‌ایم که ان‌شاءالله بتوانیم در مجلس یازدهم عملیاتی کنیم.
نماینده منتخب مجلس یازدهم اظهار کرد: سعی‌مان این است در تثبیت اشتغال پایدار و اشتغال مولد گام برداریم.
وی در ادامه افزود: رونق تولید و رونق کسب و کار موجب اشتغال مولد می‌شود.
نوروزی تصریح کرد: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند با الگوی انقلابی در حوزه‌هایی که عرض کردم ریل‌گذاری کند و گام‌هایی را بردارد و اقدامات اثربخشی را انجام دهد که مردم نتایج آن را در جامعه لمس کنند و ببینند.
وی در خصوص وظیفه نظارتی مجلس اشاره کرد: مردم به نمایندگان مجلس به عنوان وکلای خودشان در دوره چهار ساله نمایندگی اعتماد می‌کنند تا در انجام وظایف نظارتی‌شان در استیضاح و سؤال از وزرا و تحقیق و تفحص بکوشند و در این زمینه شفاف‌سازی کنند.
نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: نمایندگان مجلس در جهت حفظ منافع مردم، استیفای حقوق ملت و حق مشکلات مردم عمل کنند.






۱۳۹۸/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...