نسخه چاپی

مهمترین اخبار سیاسی هفته گذشته در سایت شهرخبر

تمام اخبار سیاسی پربازدید هفته گذشته به كرونا ربط داشت.


به گزارش نما، به گزارش روابط عمومی سایت شهرخبر، پربازدیدترین خبر بخش سیاسی این سایت به شایعه ابتلای اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور به ویروس کرونا اختصاص داشت. برخی رسانه‌ها با توجه به غیب جهانگیری در جلسه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و هیئت دولت در هفته گذشته، گمانه‌زنی کرده بودند که معاون اول رئیس‌جمهور به کرونا مبتلا شده است. البته این خبر به سرعت از سوی دولت تکذیب شد.

اخبار درگذشت فاطمه رهبر و محمدرضا راه‌چمنی از دو جبهه سیاسی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نیز در مدت کوتاهی پس از انتشار به جدول پربازدیدترین اخبار هفته راه یافتند. فاطمه رهبر که از چندی پیش بستری بود، پس از چند روز بستری شدن و به کما رفتن، به رحمت ایزدی پیوست. رسانه‌ها در همان ایام خبر درگذشت او را منتشر کردند که از سوی حزب موتلفه اسلامی تکذیب شد.

گلایه‌های مسئولان و نمایندگان مردم استان‌های گیلان و مازندران از کمبود امکانات و شدت گرفتن موج کرونا در این دو استان نیز از جمله اخبار سیاسی پربازدید هفته قبل در سایت شهرخبر بودند. بسیاری از اخبار مربوط به این دو استان در هفته گذشته به ضرورت مسدود کردن جاده‌ها و ایجاد محدودیت برای سفر مردم سایر شهرها و استان‌ها به گیلان و مازندران اختصاص داشت.

در این میان خبر مربوط به توییت غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس نیز پربازدی شد. او خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشته بود: به داد ایران برسید! وضعیت استان گیلان از حیث شیوع ویروس کرونا از قرمز هم عبور کرده است. تخت برای بستری و کادر درمانی تازه نفس سالم و ماسک مخصوص و لباس محافظ و دارو نداریم! تو را به خدا به فکر ایران. ایرانی باشید.

گلایه‌ها از عدم قرنطینه شهر قم در ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز همچنان مورد استقبال کاربران اینترنت قرار دارد. اظهارنظر غلامرضا حیدری، نماینده تهران که سئوال کرده بود: «کسی که در قم مانع ایجاد محدودیت‌ها شد و نگذاشت کرونا در نطفه خفه شود، حکمش چه می‌شود؟» در جمع 5 خبر سیاسی پربازدید هفته قبل بود.

یکی دیگر از اخباری که هفته گذشته مورد توجه اکثر رسانه‌ها قرار گرفت و چندین بار به صدر اخبار سیاسی هفتۀ شهرخبر آمد، به اظهارنظر آیت‌الله مکارم شیرازی مربوط بود که اعلام کرده بودند «هر کشوری واکسن کرونا را کشف کند، ایران می‌تواند آن را تهیه کند؛ حتی آمریکا و رژیم صهیونیستی».

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

۱۳۹۸/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...