نسخه چاپی

اتهام جدید و عجیب عضو هیات مدیره پرسپولیس به انصاری فرد

مهرداد هاشمی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی است كه انصاریفرد بعد از دریافت دو ماه از حقوق خود با عنوان مساعده، باشگاه را ترك كرده است!


به گزارش نما، محمدحسن انصاری‌فرد که بعد از جنجال‌های مدیریتی خود و چالش هایی که برای این باشگاه شکل داد، از مدیرعاملی این تیم استعفا داد، اکنون با اتهام عجیبی از سوی یکی از مدیران تیم مواجه شده است.

اخبار ورزشی- مهرداد هاشمی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی است که محمد حسن انصاری‌فرد بعد از دریافت دو ماه از حقوق خود با عنوان مساعده، باشگاه را ترک کرده است! هاشمی در این باره می‌گوید: آقای انصاری‌فرد برای چه می‌گوید پولی در باشگاه نبوده است؟ اگر پولی نبود که او بتواند پول و حقوق هفت ماه مدیر روابط عمومی و مشاور اعظم خود را پرداخت کند، چطور توانسته دو ماه زودتر حقوق خود را به عنوان مساعده دریافت کند. او ۳۰ میلیون به عنوان مساعده دریافت کرد اما نتوانست حقوق مشاور اعظم خود را بپردازد؟

این در حالیست که باشگاه به تازگی موفق شده است برای سال جدید مبلغ ۳ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند که این درصد برای خیلی از بازیکنان این تیم به عدد کمتر از ۳ میلیون رسیده است و با این حال مدیرعامل سابق توانسته با دریافت حقوق ۱۵ میلیونی و ۳۰ میلیون به عنوان مساعده، باشگاه را ترک کند!

۱۳۹۹/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...