نسخه چاپی

فشار بر سندرز برای كناره گیری از انتخابات آمریكا

مدیر ستاد انتخاباتی سندرز و پرامیلا جیاپال، نماینده ایالت واشنگتن از شناخته‌ترین چهره‌هایی هستند كه سندرز را برای لغو ستاد انتخاباتی اش تحت فشار گذاشته اند.


به گزارش نما برخی از معاونان و حامیان ارشد برنی سندرز، سناتور ورمونت و نامزد دموکرات‌های آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۰ این کشور از وی خواسته اند تا از انتخابات اصلی کناره گیری کند.

اخبار بین الملل-فیض شکیر، مدیر ستاد انتخاباتی سندرز و پرامیلا جیاپال، نماینده ایالت واشنگتن از شناخته‌ترین چهره‌هایی هستند که سندرز را برای لغو ستاد انتخاباتی اش تحت فشار گذاشته اند. از سوی دیگر، چهره‌های دیگری همچون نینا ترنر، همکار مبارزات انتخاباتی سندرز، این نامزد ۷۸ ساله را برای ماندن در این رقابت‌ها تشویق کرده است.

در همین حال، لری کوهن، از حامیان طولانی مدت سندرز گفت: میلیون‌ها نفر روی او برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی حساب می‌کنند و برای دیدگاه‌های انتخاباتی‌اش است که از او حمایت می‌کنند و به او رای می‌دهند. اگر او در انتخابات نباشد آن‌ها احساس ترک شدگی می‌کنند.

پیروزی در رقابت‌های اصلی انتخاباتی آمریکا پس از شکست در برابر جو بایدن، دیگر نامزد دموکرات در رقابت‌های سه شنبه بزرگ تا حدود زیادی غیردستیابی است.

نامزد‌های انتخاباتی دموکرات برای پیروزی و ورود به کاخ سفید به ۱۹۹۱ رای دلیگیت نیاز دارند که بایدن ۱۲۱۷ و سندرز ۹۱۴ رای دارند.

پیشبینی‌ها در خصوص انتخابات سه شنبه بزرگ ایالت ویسکانسن نیز به سود بایدن است.

۱۳۹۹/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...