نسخه چاپی

گفتگوی تلفنی رئیس دفتر سیاسی حماس با علی اكبر ولایتی

مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل در گفتگوی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: مسیری كه مبارزان مقاومت همچون سردار سلیمانی گشوده‌اند، با اقتدار و تا تحقق اهداف و آرمان‌ها ادامه خواهد یافت.


به گزارش نما، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه روز گذشته (شنبه) در تماسی تلفنی با علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، با تبریک سال جدید و ابراز همدلی و همبستگی با ملت بزرگ ایران در مبارزه با شیوع کرونا ، ضمن احوال پرسی و آگاهی از وضعیت سلامتی دکتر ولایتی، از بهبودی کامل وی ابراز خرسندی کرد.

اخبار سیاسی- وی در ادامه تاکید کرد: ما برای ملت شریف ایران آرزوی توفیق روزافزون به ویژه در مقابله و شکست کرونا را داریم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر پیروزی قطعی فلسطینیان و آزادی قدس شریف، از مواضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه رهبر فرزانه و معظم انقلاب از ملت مظلوم فلسطین تقدیر کرد و افزود: امیدواریم هر چه زودتر شاهد آزادی قدس شریف باشیم و همه با هم در قدس شریف نماز بخوانیم.

اسماعیل هنیه با درود بر روح سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، بار دیگر برای ملت ایران آرزوی سلامتی کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل هم در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: از تماس محبت آمیز و پیگیری شما سپاسگزاری می‌کنم و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شده و مشکلات به وجود آمده برای مسلمانان، جامعه اسلامی و همه کشورها از بین برود و برای ملت شریف و مظلوم فلسطین هم آرزوی پیروزی و سلامتی داریم.

ولایتی با تقدیر از تلاش گروه‌های مقاومت و همچنین حماس که در راه تحقق آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف تلاش و مجاهدت می‌کنند، افزود: قدس و فلسطین متعلق به جهان اسلام بوده و خواهد بود و مسیری که مبارزان مقاومت همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گشوده‌اند، با اقتدار و تا تحقق اهداف و آرمان‌ها ادامه خواهد یافت.

۱۳۹۹/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...