نسخه چاپی

آغاز ساخت 20 هزار واحد مسكن ملی

صمیمی‌فر عضو هیئت مدیره شركت عمران پرند گفت: پالایش ثبت‌نام كنندگان مرحله اول طرح اقدام ملی مسكن در حال انجام است و ساخت ۲۰ هزار واحد فروش اقساطی به زودی آغاز می‌شود.


به گزارش نما، پدرام صمیمی‌فر عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند با بیان اینکه در برنامه طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در ۱۸ شهر جدید در دستور کار قرار گرفته‌است، گفت: در شهر جدید پرند ساخت واحد‌های طرح اقدام ملی در قالب دو بخش در دستور کار قرار گرفته است و در بخش فروش اقساطی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی را تعهد کرده‌ایم.

اخبار اقتصادی- صمیمی‌فر توضیح داد: در شهر پرند واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در قالب فروش اقساطی و همچنین ثبت نام برای واحد‌های ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری در نظر گرفته شده و بخشی از ساخت این واحد‌ها را آغاز کرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند افزود: ثبت نام واحد‌های فروش اقساطی را آغاز کرده‌ایم و در ۲ مرحله ثبت نامی که برای طرح اقدام ملی مسکن انجام شد در پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول حدود ۹ هزار و ۶۰۰ واحد متقاضیانشان واجد صلاحیت شدند و در همان ماه‌های ابتدایی از متقاضیان برای تشکیل پرونده دعوت شد.

او توضیح داد: متقاضیان مرحله اول تا دو ماه پیش در حال تشکیل پرونده و تکمیل اطلاعات خود بودند، اما متأسفانه با ورود ویروس کرونا فعالیت کارگزاری متوقف شد و ما از سیزدهم اسفند ماه مراحل تشکیل پرونده را متوقف کرده‌ایم.

صمیمی‌فر افزود: از اواخر اسفند ماه سال گذشته هم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را آغاز کردیم و در این دوره هم حدود ۲۰ هزار نفر برای فروش اقساطی ثبت نام کرده‌اند که هنوز پالایش اطلاعات متقاضیان را تکمیل نکرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه بخش دیگری از واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در پرند در قالب پروژه‌های ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری با مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در حال انجام است، گفت: در پروژه ۸۸ هکتاری ساخت ۳ هزار و ۴۲۰ واحد مسکونی کلید خورده و در پروژه ۱۳۰ هکتاری هم ساخت ۴ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

او افزود: در پروژه ۱۳۰ هکتاری با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع برای بنیاد تعاون قرارداد منعقد شده احداث این واحد‌ها برای متقاضیان این بخش آغاز شده است.

صمیمی‌فر تأکید کرد: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شده که بنیاد تعاون احداث واحد‌های مسکونی و همچنین خدمات رفاهی و محله‌ای از جمله مسجد، مراکز تجاری، درمانی و پارک را در قالب یک پکیج در این محدوده احداث کند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند توضیح داد: در پروژه ۸۸ هکتاری هم بخشی از پروژه توسط شهرداری مجوز گرفته شده و ساخت حدود ۴۶۰ واحد از این محدوده انجام شده و برای سایر واحد‌ها هم در مرحله انعقاد قرارداد با شرکاء و دریافت پروانه برای ساخت هستیم.

۱۳۹۹/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...