نسخه چاپی

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مزارع نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیشب به مزارع شرق نوار غزه كه نزدیك حصار اراضی اشغالی است حمله و مواد سمی روی محصولات كشاورزی فلسطینیان پخش كردند.


به گزارش نما، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیشب به مزارع شرق نوار غزه که نزدیک حصار اراضی اشغالی است حمله و مواد سمی روی محصولات کشاورزی فلسطینیان پخش کردند.

اخبار بین الملل-منابع محلی می‌گویند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی آفت‌کش‌های سمی بر روی زمین‌های کشت برنج، گندم، جو و ذرت پاشیدند که موجب از بین رفتن تمامی محصولات این زمین‌ها شد و خسارات مالی بسیاری برای مردم به بار آورد.

مرکز حقوق بشری میزان در نوار غزه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از شیوع ویروس کرونا و گرفتار شدن جامعه جهانی به آن سوء استفاده کرده و با تخریب محیط زیست و محصولات کشاورزی قانون‌های بین المللی را نقض کرده است.

این مرکز درباره آثار فاجعه آمیز این جنایت بر سلامت مردم و آینده کشاورزی در این منطقه و وضع اقتصادی مردم هشدار داد و شیمیایی کردن محیط را در زمانی که مردم نیازمند استفاده از محصلات ارگانیک و بهداشتی در شرایط شیوع کرونا هستند، محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردم محاصره مردم نوار غزه در شرایط سخت شیوع کرونا تاکید کرد که رژیم اشغالگر از شر این ویروس در امان نخواهد بود و اگر مانع از ورود تجهیزات پزشکی به این منطقه شود، نفس صهیونیست را خواهند برید.

۱۳۹۹/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...