نسخه چاپی

جزئیات ادامه ی تعطیلی نمایشگاه ها

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام كرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداقل تا پایان ماه مبارك رمضان و دهه دوم خرداد هیچ یك از نمایشگاه‌ها برگزار نخواهد شد.


به گزارش نما، بهمن حسین زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور همسو با مسئولیت اجتماعی خود، نقاهتگاهی برای افرادی که از بیماری کرونا بهبود پیدا کرده‌اند راه اندازی کرده که به لطف خدا تا به این لحظه مورد استفاده قرار نگرفته است و امیدوار هستیم مورد استفاده هم قرار نگیرد.

اخبار اقتصادی- او بیان کرد: مراکز نمایشگاه ی سال قبل هم برای هموطنان سیل زده خدمات زیادی ارائه کردند و این موضوع را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می‌دانند؛ با ورود ویروس کرونا به کشور برگزاری چندین نمایشگاه به تعویق افتاد و امیدوار هستیم که با رفع این مشکل مجددا شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها باشیم.

حسین زاده تصریح کرد: تقویم نمایشگاهی ما طوری طراحی شده است که هیچ نمایشگاهی لغو نشود چرا که می‌دانیم برگزاری نمایشگاه‌ها نقش بسیاری در توسعه صادرات دارند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداقل تا پایان ماه مبارک رمضان و دهه دوم خرداد هیچ یک از نمایشگاه‌ها برگزار نخواهد شد و بعد از آن با رعایت نکات بهداشتی نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

۱۳۹۹/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...