نسخه چاپی

ثبت‌نام بیش از ۱۱۳ هزار نفر در كنكور فنی و حرفه‌ای

عکس خبري -ثبت‌نام بيش از ??? هزار نفر در کنکور فني و حرفه‌اي

سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشورگفت: تا روز ۲۱ خرداد سال ۹۹ تعداد ۱۱۳ هزار ۲۷ نفر نسبت به ثبت‌نام در آزمون كاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ شركت كردند.

به گزارش نما،«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ گفت:طبق برنامه زمان بندی اعلام شده ثبت نام در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال۹۹ منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۱ آغاز و تا ۲۱/۳/۹۹ ادامه داشت.

وی در ادامه افزود: تا روز ۲۱ خرداد سال ۹۹ تعداد ۱۱۳ هزار ۲۷ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ شرکت کردند.

زرین آمیزی افزود:‌ لازم به توضیح است که پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ گفت: آن دسته از داوطلبانی که نتوانستند در بازه زمانی خرداد ماه ثبت نام کنند، می‌توانند برای ثبت نام در آزمون مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۱۸ تا روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۲۲ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

۱۳۹۹/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...