نسخه چاپی

رصد و پایش مستمر بازار لاستیك

عکس خبري -رصد و پايش مستمر بازار لاستيک

مدیر كل نظارت بر كالا‌های غیرفلزی سازمان حمایت گفت: بر اساس مصوبات اخیر كارگروه تنظیم بازار، تایر خودرو مجددا در كنار سایر اقلام اساسی در زمره كالا‌های اولویت دار نظارتی قرار گرفت.

به گزارش نما ،بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان حمایت، محمدحسین مولاخواه گفت: بر اساس مصوبات اخیر کارگروه تنظیم بازار، تایر خودرو مجددا در کنار سایر اقلام اساسی در زمره کالا‌های اولویت دار نظارتی قرار گرفت و ضرورت رصد و پایش مستمر توزیع، قیمت و رسیدگی به شکایات احتمالی آن به سازمان‌های صنعت معدن و تجارت استان‌ها اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه کالای مزبور در زمره اقلام اعلام موجودی بوده و عرضه مستمر آن ضروری است، در شرایط فعلی در صورت عدم اعلام موجودی و عدم عرضه و همچنین نگهداری آن در انبار‌های غیر رسمی، تخلف احتکار محسوب و اقدام قانونی از سوی بازرسان صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل نظارت بر کالا‌های غیرفلزی سازمان حمایت در همین راستا ادامه می‌دهد: بر اساس تصمیمات ستاد کارگروه تنظیم بازار، پس از دریافت نرخنامه رسمی شرکت‌ها و کنترل رعایت میزان افزایش قیمت و ضرایب سود عمده و خرده فروشی، سریعا موضوع به سازمان‌های صمت استان‌ها و شرکت‌ها ابلاغ و اطلاع رسانی شد. ضمنا با توجه به بررسی‌های انجام شده از سطح بازار شرکت‌های تولیدی نسبت به اعلام و توزیع سبد تایر به عاملین خود اقدام نموده اند.
میزان

۱۳۹۹/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...