نسخه چاپی

دیدار مدیران شهری با خانواده معظم شهدای سادات منطقه 10 پایتخت

مدیران شهری منطقه 10 با رعایت پروتكل های بهداشتی به همراه پرچم مزین به حدیث مشهور پیامبر اكرم (ص) در روز عید غدیر خم به دیدار خانواده معظم شهدای سادات رفتند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، رباطی سرپرست شهرداری منطقه 10 به همراه خاکی رئیس فرهنگسرای قرآن و جمعی از مدیران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با حضور به در منازل خانواده معظم شهدای سادات ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و پاسداشت نام و یاد آن ها، با اهدای لوح تقدیر و گلدان از صبر و فداکاری خانواده های معزز شهید سید ابراهیم موسوی، سید محمدباقر انوری تفتی، سید جعفر موسوی و سید علیرضا میرحبیب اله تجلیل و از درگاه خداوند متعال برای آن ها سلامتی و لحظاتی سرشار از موفقیت آرزو کرد.
گفتنی است؛ سید ابراهیم موسوی، سید محمدباقر انوری تفتی، سید جعفر موسوی و سید علیرضا میرحبیب اله به ترتیب در پاسگاه زید، شلمچه، اسلام آباد غرب و ماووت عراق به فیض رفیع شهادت نایل آمدند.
بر اساس این گزارش در همین راستا با تلاش اداره ایثارگران منطقه، 40 گلدان و لوح تقدیر تهیه و به خانواده های شهدای سادات ساکن در محلات منطقه اهدا شد.

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...