نسخه چاپی

تشكیل كارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس

عکس خبري -تشکيل کارگروه رفع موانع سرمايه‌گذاري در منطقه ويژه پارس

كارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشكیل شد.

به گزارش نمابه نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، خسرو افروزه، مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه این سازمان گفت: کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری متشکل از مدیریت‌های جذب سرمایه، خدمات شهری، امور حقوقی و برنامه‌ریزی در این سازمان تشکیل شده است.
وی افزود: تا پیش از این سرمایه‌گذارانی که پروژه آنها در منطقه ویژه پارس در مهلت زمانی اجرا نشده بود، قراردادشان فسخ می‌شد، اما از این پس این موارد قراردادی در این کارگروه مطرح و از سرمایه‌گذار خواسته می‌شود با حضور در این کارگروه دلایل مسکوت ماندن پروژه را شرح دهد تا با نگاه حمایت حداکثری و دریافت مجوزهای هیئت مدیره، مهلت زمانی بیشتری به این سرمایه‌گذاران داده شود.
افروزه ادامه داد: اعتقاد بر این است که هیچ‌کس مانند خود سرمایه‌گذار که پروژه را تا حدی اجرا کرده است به دنبال پایان پروژه و قراردادش نیست و اگر پروژه‌ای به مشکل برخورده است به‌طور حتم سرمایه‌گذار دلایل متقنی برای ساکن بودن پروژه دارد و ما در این کارگروه همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه‌ها به روال عادی برگردند.
مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: تاکنون بیش از 54 قرارداد در این کارگروه در انتظار بررسی هستند و مشکل 14 قرارداد سرمایه‌گذاری نیز برطرف شده است.

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...