نسخه چاپی

كارنامه ضعیف بختیاری‌زاده و ۲ فرصت سرنوشت‌ساز

عکس خبري -کارنامه ضعيف بختياري‌زاده و ? فرصت سرنوشت‌ساز

سرمربی جدید شهرخودرو در ۳ دیدار ابتدایی این تیم نتوانسته نتایج مناسبی را بگیرد.

به گزارش نما، شهرخودرو فردا (چهارشنبه) باید در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم به مصاف استقلال برود و میزبان این تیم رده دومی در ورزشگاه امام رضا باشد. نماینده مشهد این روزها اصلا شبیه تیم سال گذشته و حتی تیم قبل از تعطیلات موقت لیگ نیست و امتیاز از دست دادن‌های متوالی باعث شده تا این تیم در رده پنجم قرار بگیرد و خطر از دست دادن سهمیه را بیخ گوش خود حس کند.

پس از اختلافات موجود بین سرآسیایی و حمیداوی که به دلیل دخالت مالک در مسائل فنی تیم بود، سرآسیایی تصمیم به استعفا گرفت و این تیم به صورت موقت به عهده مربی ایتالیایی یعنی استفانو کوزین افتاد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند این مربی تا آخر فصل هدایت شهرخودرو را بر عهده داشته باشد، حمیداوی در انتخابی عجیب سهراب بختیاری‌زاده‌ای را به سمت سرمربیگری تیمش منصوب کرد که این مربی بعد از گذشت سه هفته هنوز رنگ برد را با شهرخودرو ندیده است و نتوانسته هماهنگی خوبی را بین بازیکنان تیمش به وجود بیاورد.

انتخابی که پر از شک و شبهه‌های مختلف بود و حمیداوی تیمش را به دست مربی سپرد که پیش از این به عنوان سرمربی تجربه موفقی را در بالاترین سطح فوتبال ایران نداشت. شکست برابر پارس جنوبی که برای بقا می‌جنگد، توقف در خانه برابر تراکتور و تساوی برابر صنعت نفتی که هفته‌هاست رنگ برد را ندیده، کارنامه بختیاری‌زاده در سه دیدار شهرخودرو تحت هدایت این مربی بوده است. شهرخودرو بختیاری‌زاده در دو هفته پیش رو باید در دیدارهایی سرنوشت‌ساز به مصاف استقلال و سپاهان برود و اگر نماینده مشهد نتواند نتیجه بگیرد، به نظر می‌رسد عمر سرمربیگری بختیاری‌زاده در شهرخودرو خیلی زود به پایان برسد و او نتواند زمستان مشهد را ببیند.

البته از طرفی دیگر باید دید حمیداوی تا چه حد پای انتخابش خواهد ایستاد و حتی در صورت از دست رفتن سهمیه، در لیگ بیستم نیز به مربی سابق تیم ملی امید فرصت خواهد داد یا خیر.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...