نسخه چاپی

دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ موادفروش و معتادمتجاهر در پایتخت

عکس خبري -دستگيري و جمع‌آوري بيش از ???? موادفروش و معتادمتجاهر در پايتخت

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۱۴۷۲ خرده فروش موادمخدر و جمع آوری ۱۱۹۶ معتاد متجاهر در پایتخت طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش نما،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه اجرای این طرح گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان و نیز پاسخ به مطالبات مردمی، طرح امنیت محله محور در حوزه مبارزه با موادمخدر از حدود ۱۰ روز پیش به شکل عملیاتی به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با حضور در مناطق جرم خیز و آلوده که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بود، طی چندین مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با موادفروشان را به مرحله اجرا گذاشتند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه عوامل پلیس یپشگیری نیز در اجرای این طرح مشارکت داشتند، گفت: طی ۱۰ روز زمان اجرای این طرح، ۱۴۷۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند، همچنین ۱۴قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند که از آنان ۷۰کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد.

به گفته وی، در اجرای این طرح ۱۱۹۶ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده که برای درمان در اختیار مراکز بازپروری قرار خواهند گرفت.
ایسنا

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...