نسخه چاپی

واكنش وكیل برانكو به اظهارات رسول‌پناه

عکس خبري -واکنش وکيل برانکو به اظهارات رسول‌پناه

وكیل برانكو در واكنش به اظهارت اخیر سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به اینكه مدیران پرسپولیس به وعده خود عمل نكردند، تأكید كرد فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه می‌كند.

به گزارش نما، دارو بوشیچ در واکنش به تازه‌ترین اظهارات مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که گفت مبلغ 550 هزار دلار انتقال علیرضا بیرانوند توسط باشگاه آنتورپ بلژیک به حساب این باشگاه واریز شده و تا روز یکشنبه (19 مرداد، درست سه روز بعد از پایان ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت طلب برانکو) به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز خواهد شد، گفت: این مبلغی که صحبت از آن شده، حتی نیمی از طلب برانکو هم نیست و تا روز یکشنبه ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو به پایان رسیده است.


وکیل سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: اگر باشگاه این پول (مبلغ انتقال بیرانوند به آنتورپ) را امروز (چهارشنبه) دریافت کرده، چرا باید برای پرداخت آن تا روز یکشنبه صبر کند؟ اگر بحث تعطیلات آخر هفته در ایران و عدم امکان انتقال این پول مطرح است، در بلژیک که آخر هفته نبود و آنها می‌توانستند از باشگاه آنتورپ بخواهند تا این پول را مستقیم به حساب برانکو واریز کند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «با این شرایط چه اتفاقی خواهد افتاد؟»، اظهار داشت: به طور حتم فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه خواهد کرد و تنها پرسش اینجاست که این جریمه به چه شکل خواهد بود. فکر می‌کنم بخشی از این جریمه‌ها، هفته آینده توسط کمیته انضباطی فیفا اعلام می‌شود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...