نسخه چاپی

صدور مجور رسمی فعالیت 15 باجه بانكی روستایی پست‌بانك ایران

عکس خبري -صدور مجور رسمي فعاليت 15 باجه بانکي روستايي پست‌بانک ايران

پس از صدور موافقت اصولی فعالیت باجه‌های بانكی پست بانك از سوی بانك مركزی و طی مراحل قانونی، برای نخستین بار مجوز رسمی فعالیت 15 باجه بانكی روستایی در استان اصفهان صادر شد.

به گزارش نما،سیدحسین ابطحی رییس اداره‌کل بانکداری خرد و امور باجه‌های این بانک افزود: کسب این موفقیت بزرگ، نقطه عطفی در تاریخچه پست‌بانک‌ایران بوده و گام مهمی برای توسعه خدمات بانکی در روستاها و همچنین کمک به مسیر شکوفایی، پیشرفت، توسعه و رفاه‌اقتصادی جامعه روستاییان به شمار می‌رود.
ابطحی ضمن تبریک این موفقیت به مجموعه کارکنان و کارگزاران باجه‌های بانکی از حمایت‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به ویژه اداره صدور مجوزهای بانک مرکزی قدردانی نمود.
رییس اداره‌کل بانکداری خرد و امور باجه‌های پست‌بانک ایران تصریح کرد: با ادامه همکاری‌های فی‌مابین اداره‌کل مجوزهای بانک مرکزی و مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی، روند صدور مجوز سایر باجه‌ها در دست اقدام است و به زودی سهم قابل توجهی از باجه‌هایی که نسبت به تکمیل مستندات مربوطه اقدام نموده‌اند، موفق به دریافت مجوز فعالیت بانکی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.
وی درپایان اعلام کرد: اولین مجوز رسمی فعالیت باجه‌ بانکی برای باجه روستای فراموشجان بخش چنارود شهرستان چادگان استان اصفهان صادر گردید.
آریا

۱۳۹۹/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...