نسخه چاپی

فریبا:‌دلم برای دانشگر سوخت/ بهتر است داربی جام حذفی در فینال بیفتد

عکس خبري -فريبا:‌دلم براي دانشگر سوخت/ بهتر است داربي جام حذفي در فينال بيفتد

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید، بهتر است داربی استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی در مرحله فینال اتفاق بیفتد.

به گزارش نما، بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در رقابت‌های جام حذفی گفت:‌ بازی در نیمه اول قشنگ از آب درنیامد چون در جام حذفی تیم‌ها سعی می‌کنند در وهله اول گلی دریافت نکنند. در نیمه دوم فضا بهتر شد و با کم و کاستی‌های استقلال در نیمه اول در فضای حمله داشت، توانست موقعیت‌های بهتری برای خود خلق کند و با آزادی عملی که علی کریمی داشت، موفق شد به گل برسد. به نظر من مدافعان در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشتند و در خط هافبک به نظر من علی کریمی بهترین بازیکن زمین بود. مسعود ریگی هم بیشتر از ۲۰ توپ گرفت و مهدی قایدی نیز در بازی تاثیر خودش را گذاشت. این پیروزی را به کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم.

او ادامه داد:‌ من سپاهان تا به حال اینقدر خسته ندیده بودم. سپاهان هیچ حمله‌ای به دروازه استقلال نکرد. خط هافبک سپاهان خیلی باز در میدان حضور داشت و این کار را برای استقلال راحت کرده بود. چند دفعه وریا غفوری از سمت راست به دروازه سپاهان حمله کرد که اگر غفوری روز خوبش بود، شاید تعداد گل‌ها بیشتر می‌شد. خط دفاع سپاهان روز خیلی خوبی نداشت و به همین دلیل هم استقلال موفق شد موقعیت‌های زیادی خلق کند به گل برسد.

فریبا در خصوص عملکرد خط دفاع استقلال و انتقاداتی که نسبت به مدافعان این تیم می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ به نظر من ماهیت فوتبال همینطور است. یک روز برزیل با این همه مدافع خوب، از آلمان ۷ گل می‌خورد. زیبایی فوتبال به همین چیزها است. استقلال مقابل سپاهان با ۴ مدافع بازی کرد و خیلی خوب تمام زاویه‌ها را بستند و بعضی‌ها از جان خود مایه گذاشتند. من دلم برای محمد دانشگر سوخت. چند مورد روی این بازیکن خطای بد شد و اگر یک بازیکن معمولی بود، سریع از بازی بیرون می‌رفت اما این بازیکن در میدان ماند و برای استقلال بازی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مراحل بعدی رقابت های جام حذفی و تقابل احتمالی آبی‌پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس گفت: در حال حاضر ۴ تیم خوب در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارند. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد اگر استقلال و پرسپولیس قرار است روبروی هم قرار بگیرند،‌ در فینال شاهد یک داربی باشیم.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...