نسخه چاپی

آقای قلعه‌نویی! كمی استراحت بد نیست/ با علم روز به نیمكت برگرد!

عکس خبري -آقاي قلعه‌نويي! کمي استراحت بد نيست/ با علم روز به نيمکت برگرد!

امیر قلعه‌نویی پس از كسب نتایج ضعیف در لیگ برتر همراه با تیم سپاهان سرانجام از این تیم جدا شده و به دوران مربیگری در این تیم بزرگ اصفهانی پایان داد.

به گزارش نما پیرو۲ شکست متوالی تیم سپاهان مقابل تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی شب گذشته امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان طی بیانیه ای پس از بازی از سمت خود استعفا کرد.

او که قبل از بازی با استقلال در لیگ برتر به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود با در نظر گرفتن شرایط جسمانی اش همچنین نتایجی که این فصل تیم سپاهان کسب کرد تصمیم گرفت این تیم را در رده پنجم جدول تحویل مدیران باشگاه داده و از این سمت کناره گیری کند.

قلعه نویی که آخرین بار در سال ۱۳۹۲ در لیگ دوازدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شده بود و طی هفت سال گذشته هرگز موفق نشد با تیم های تحت هدایتش بار دیگر این عنوان را تکرار کند. گرچه او دارنده عنوان پرافتخارترین سرمربی لیگ برتری در فوتبال کشورمان به حساب می‌آید اما ظاهراً در سال های گذشته و همراه با تیمهایش نشان داده که نتوانسته خودش را همراه با علم روز فوتبال مقابل سرمربیان داخلی و خارجی که از فصل سیزدهم لیگ برتر به بعد موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند همراه کند.

ناگفته نماند امیر قلعه‌نویی ۳ عنوان قهرمانی همراه با استقلال و ۲ قهرمانی با تیم سپاهان، چهار نایب قهرمانی همراه تیم های استقلال تهران، تراکتور، ذوب آهن و سپاهان دارد و با یک عنوان سومی همراه با استقلال پرافتخار ترین مربی لیگ برتر لقب دارد اما با این وجود حالا و در شرایطی که فرهاد مجیدی به عنوان شاگرد او توانست در دو بازی متوالی تیم پرمهره‎اش را با شکست مواجه کند به نظر می‌رسد این سرمربی با تجربه نیاز به کمی استراحت و افزایش توان علمی خود در زمینه فوتبال دارد.

گرچه از گوشه و کنار فوتبال خبر می رسد که او با یکی از دو نماینده استان کرمان که به لیگ برتر صعود می کنند تمام کرده و قصد دارد هدایت یکی از این دو تیم را برای فصل آینده در دست بگیرد اما شاید بهتر باشد امیر قلعه‌نویی یک فرصت به خودش داده و با بازبینی مجدد در علم فوتبالی اش سطح کیفی آن را بالا ببرد و یا حداقل همکارانی را برای خود در کادرفنی انتخاب کند که آشنایی کامل با سبک جدید فوتبال داشته باشند. او از جمله مربیان لیگ برتری است که نتایج ۷ دوره اخیرش نشان می دهد دیگر تاب رویارویی با سرمربیان جوانی همچون مجیدی، گل محمدی یا نکونام را ندارد و در رویارویی با امثال شفر، کالدرون و برانکو هم حرفی برای گفتن نداشت.

۱۳۹۹/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...