نسخه چاپی

مهدی فضائلی در گفتگو با نما:

اصلاح طلبان پاسخگوی عملكرد دولت مورد حمایت خود باشند

عکس خبري -اصلاح طلبان پاسخگوي عملکرد دولت مورد حمايت خود باشند

كارشناس مسائل سیاسی گفت: اصلاح طلبان بهتر است در مرحله اول تكلیف خود را با دولتی كه از آن حمایت كردند روشن كنند.

مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نما،درباره بیانیه اخیر موسوی خوئینی ها و دعوت او از اصلاح طلبان جهت شرکت در انتخابات 1400، گفت: بعد از سالیان دور او تحرکاتی را شروع کرده است و این تحرکات با واکنش مثبت جریان اصلاحات هم مواجه نشده است.
وی افزود: بعضی از کنشگران اصلاح طلب این تحلیل را ارائه کرده اند که موسوی خوئینی ها با نامه نگاری ها و صدور بیانیه ای انتخاباتی می خواهد لیدری جریان اصلاحات را در دست گیرد،اما تشکیک جدی شد که او(موسوی خوئینی ها)نمی تواند لیدر جریان اصلاحات شود.
تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به حمایت اصلاح طلبان از رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: جریان اصلاحات بابت عملکرد دولت که در روی کارآمدن آن نقش مهم و تاثیرگذار ایفا کرده بودند و امروز هم در مقام اجرا عملکرد ضعیف و ناکارآمد از خود به جا گذاشته باید پاسخگو باشد.
فضائلی تاکید کرد:به هرحال حامیان دولت مردم را در انتخابات دعوت کردند تا به گزینه آنها رای دهند به همین جهت باید امروز خود را در مقام پاسخگویی قرار دهند.
وی با بیان اینکه برای جریان اصلاحات و موسوی خوئینی ها که یکی از چهره های سرشناس این جریان محسوب می شود،پاسخگویی در برابر ناکارآمدی دولت خیلی دشوار است،گفت:بنابراین،آنها به دنبال تصویر انحرافی و ارائه آدرس غلط به افکار عمومی هستند تا بدین وسیله از مسئولیت پاسخگویی در برابر عملکرد ضعیف دولت رها شوند.
این کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به این سوال «موسوی خوئینی ها» رفتار نهادهای مسئول در انتخابات را زیر سوال برد و از سوی دیگر از اصلاح طلبان خواست در انتخابات مشارکت فعال داشت تا به اعتقاد او هرچه بیشتر این رفتارها و دخالت‌های ناروا آشکار شود، این دعوت به مشارکت چه پیامدی دارد؟،تاکید کرد: آدرس غلط نشان دادن همین است،آنها بهتر است در مرحله اول تکلیف خود را با دولتی که از آن حمایت کردند روشن کنند.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: گزینه آنها در انتخابات ریاست جمهوری از طریق همین نهادها تایید و پیروز انتخابات شد؛فعلا پاسخگوی عملکرد دولت مورد حمایت خود باشند تا اینکه بخواهند درباره انتخابات آینده اظهار نظر کنند.
فضائلی درباره اینکه چرا چهره های شاخص اصلاح طلب با مردم صحبت نمی کنند و در عین حال به بیانیه،موضع گیری و نامه نگاری های سیاسی روی می آورند ؟،گفت: پاسخ مردم برای آنها دشوار است و نمی توانند پاسخ مطالبات را بدهند بنابراین حاضر به رودررویی با مردم نیستند از این رو،حرف های غلط و انحرافی به افکار عمومی ارائه می دهند.

۱۳۹۹/۷/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...