نسخه چاپی

كلینیك تنفسی در یاسوج راه اندازی شد

عکس خبري -کلينيک تنفسي در ياسوج راه اندازي شد

رئیس دانشگاه علوم پزشكی كهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی كلینیك تنفسی یاسوج خبر داد و گفت: فعالیت این كلینیك ۱۶ ساعته است.

به گزارش نما ،پرویز یزدانپناه در ستاد استانی کرونا اظهار داشت: کلینیک تنفسی به صورت 16 ساعته راه اندازی شده و 30 پرستار به کادر مقابله با کرونا و همچنین 24 تخت بیمارستانی دیگر به تخت‌های بیمارستانی کرونا اضافه شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون 97 هزار مراجعه سرپایی به مراکز درمانی استان بوده، که از این تعداد بیش از 6 هزار و 800 مورد بستری شده‌اند.

یزدان‌پناه افزود: در 24 ساعت گذشته 46 بیمار بستری و 48 بیمار ترخیص شده‌اند و هم اکنون کل بیماران بستری در بیمارستان‌های کرونایی استان 314 نفر می‌باشد، که 140 مورد کرونای قطعی و 21 بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

یزدانپناه در ادامه بیان کرد: کل موارد مثبت کرونایی در استان از ابتدا تاکنون یازده هزار و 356 نفر بوده، که از این تعداد دو هزار و 206 بیمار بستری شده، و تقریباً 20 درصد از بیماران مثبت نیاز به بستری دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: تعداد بهبود یافتگان نه هزار و 500 مورد است و همچنان شاخص مثبت بودن نمونه‌ها دو برابر میانگین کشوری است.

وی افزود: میزان بروز بیماری دوبرابر و نیم میزان کشوری می‌باشد و تعداد فوتی‌های کرونا از ابتدا تاکنون 180 نفر است، که از این تعداد 159 نفر دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.
تسنیم

۱۳۹۹/۷/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...