نسخه چاپی

با خواندن گزارش‌های كرونایی هرشب استرس دارم/ نگرانم به سیاه چاله كرونا بیفتیم/ لزوم همدلی مردم برای عبور از اپیدمی كرونا

عکس خبري -با خواندن گزارش‌هاي کرونايي هرشب استرس دارم/ نگرانم به سياه چاله کرونا بيفتيم/ لزوم همدلي مردم براي عبور از اپيدمي کرونا

وزیر بهداشت گفت: زمانی كه گزارش درباره وضعیت كرونا را می خوانم استرس می گیرم و می ترسم در سیاه چاله ای بیافتیم كه نتوانیم از آن خارج شویم.

به گزارش نما، سعید نمکی که برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا به آذربایجان غربی سفر کرده است، در سی و سومین جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا ضمن تقدیر از کادر درمان، اظهار داشت: زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می خوانم استرس می گیرم.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت موجود، تصریح کرد: می ترسم در سیاه چاله ای بیافتیم که نتوانیم از آن خارج شویم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه طی ۸ ماه گذشته حتی یک شب را پیوسته یک ساعت نخوابیده ام، اذعان داشت: طی این مدت یک روز تعطیل و برنامه غیرکاری نداشتم و فقط دوبار بر سر مزار مادرم حضور یافته ایم.

نمکی افزود: خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کرده ایم و از روز نخست، کرونا را دست کم نگرفته ایم و این امر باعث شد گام های بلندی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا برداریم.

وی با بیان اینکه خودم را سرباز سردار قاسم سلیمانی می دانم، اذعان داشت: نشان سرداری لیاقت سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه خودم را کوچکترین فرد در نظام جمهوری اسلامی می بینم، گفت: در زیر بیرق مقام معظم رهبری هستم و به این امر افتخار می کنم.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...