نسخه چاپی

باید به فكری فرصت مناسب داد/ استقلال شانس خوبی برای قهرمانی دارد

عکس خبري -بايد به فکري فرصت مناسب داد/ استقلال شانس خوبي براي قهرماني دارد

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: به فكری یا هر مربی دیگری در تیم جدیدش باید فرصت مناسب داد و از او حمایت كرد تا توان نتیجه گیری داشته باشد.

به گزارش نما، محسن بیاتی نیا اظهار داشت: در خصوص استقلال از نظر فنی در حال حاضر که بازی‌ها شروع نشده نمی‌توان نظر داد چون هر چه هم بگوییم پیش فرض است. باید ببینیم این تیم بعد از شروع بازی‌ها چه عملکردی خواهد داشت.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: همه تیم‌ها یک تاکتیک اصلی دارند و برای فرار در مواقع به بن بست خوردن تاکتیک اصلی شان، یک نقشه دوم یا راه فرار دارند که جا انداختن این دو تاکتیک در تیم توسط یک مربی جدید زمان بر است و شاید حتی یک فصل زمان نیاز داشته باشد. لذا حمایت از مربی یک اصل است و این اصل باید در استقلال رعایت شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نقل و انتقالات این تیم خاطرنشان ساخت: جذب بازیکن جدید بر اساس نیازهای تیم انجام می‌شود و هر تیمی ابتدا رفع نقاط ضعف خود را در اولویت قرار می‌دهد. فکر می‌کنم در استقلال این اتفاق افتاد و بر اساس نیاز بازیکن جذب شد. حضور هیجانی در نقل و انتقالات و تنها به صرف جنجال و هیاهو و خریدهای احساسی چندان مفید نیست و باید خرید بازیکن بر اساس نیاز باشگاه باشد.

بیاتی نیا تصریح کرد: به خدمت گرفتن بازیکن جدید یک بحث است و جا افتادن او در استقلال یک بحث دیگر. بسیاری از بازیکنان هستند که در تیم‌های خود ستاره هستند اما در استقلال نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند. جا افتادن در تیمی مثل استقلال که میلیون‌ها هوادار دارد سخت است و مهم. به عنوان مثال بازی هر تیمی به جز استقلال و پرسپولیس در طول سال نهایتاً ۴ بار پخش مستقیم دارد که آن هم مقابل همین استقلال و پرسپولیس است، اما بازی هر کدام از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در طول یک سال ۳۰ تا ۴۰ بار پخش مستقیم می‌شود و این فقط یکی از تفاوت‌های بازی کردن در این دو تیم با تیم‌های دیگر است. پس بازی کردن در این دو تیم ظرفیت‌های بالای روانی می‌خواهد.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۸/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...