نسخه چاپی

مركز شبانه‌روزی فوریت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان راه‌اندازی می‌شود

عکس خبري -مرکز شبانه‌روزي فوريت‌هاي سرمايه‌گذاري در گيلان راه‌اندازي مي‌شود

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: به زودی مركز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشكلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش نما به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی مستقر در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: امتیازات منطقه آزاد انزلی برای شتاب صنعتی و تجاری گیلان مفید است.

وی در بازدید از واحد های تولید کننده ماسک و پوشاک در انزلی گفت: تولید ماسک بهداشتی در شرایط کرونایی برای کمک به نظام سلامت بسیار حایز اهمیت است و تولید پوشاک باکیفیت برگرفته از فرهنگ اصیل ملی و دینی، قابل تحسین و شایسته حمایت همه جانبه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان با اشاره به ایجاد اشتغال قریب به ۲۰۰ نفری دردو واحد صنعتی مورد بازدید، تاکید کرد: در راستای حمایت بیشتر از بخش تولید، بزودی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در گیلان با هدف رفع چالشهای بخش تولید در کمترین زمان ممکن در محل سازمان صمت گیلان، افتتاح می شود.

دلق پوش مزیت و ظرفیت منطقه آزاد را برای پویایی اقتصادی گیلان بسیار اثر بخش دانست و تصریح کرد: منطقه آزاد از برخی مقررات جاری کشور خارج بوده و با داشتن مزایایی نظیر؛ معافیت های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، عدم وجود تشریفات زاید ارزی، اداری و مقررات دست و پاگیر و همچنین سهولت و تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات و جذب سرمایه گذاری خارجی می تواند به توسعه سرزمین اصلی کمک کند.

۱۳۹۹/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...