نسخه چاپی

آماده ایم تا ابعاد شخصیتی حضرت محمد (ص) را به جهان معرفی كنیم

عکس خبري -آماده ايم تا ابعاد شخصيتي حضرت محمد (ص) را به جهان معرفي کنيم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بیانیه ای گفت: آمادگی داریم تا برای نشان دادن چهره رحمانی اسلام و معرفی ابعاد ممتاز و شخصیتی پیامبر رحمت و مهربانی مسلمانان وارد میدان شویم.

به گزارش نما ،حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این بیانیه نوشت:

«در روزهای اخیر حادثه بی شرمانه توهین به مقام قدسی حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در کشور فرانسه و حمایت امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور از این اقدام موهن و زشت قلب همه انسان‌های آزادیخواه و موحد را جریحه دار نموده است.

چگونه است که پارلمان فرانسه انتقاد از رژیم جعلی صهیونیستی را ممنوع و انتشار دهندگان آن را مثل روژه گارودی را به زندان می‌اندازد اما توهین به پیامبر قریب به دو میلیارد مسلمان را مجاز و آزادی بیان می‌داند.

بی تردید رفتارهای دوگانه دولت‌های غربی خصوصاً دولت مدعی دمکراسی و آزادی فرانسه در این زمینه‌ها فضا را برای افراد جسور و جاهل و نژاد پرست برای توهین به مقدسات و ادیان الهی مهیا می‌سازد و در نتیجه منجر به رفتارهای خشونت آمیز و ناپسند می‌گردد.

دامن زدن به اسلام هراسی و ایجاد گروه‌های تکفیری برای تفرقه افکنی، شگرد همیشگی سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل می‌باشد.

دشمنی سران کفر با پیام توحیدی و حیات بخش اسلام سابقه دیرینه دارد و آنان برای پوشاندن ضعف و حقارت خود از شیوه نخ نما شده تمسخر استفاده می‌کنند و این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که دولت مردان فرانسوی تحت سیطره خود در آورده و چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان انجام شده، خود بزرگترین ظلم به آزادی بیان می‌باشد.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همانند سایر مجاهدان و دلدادگان پیامبر گرامی اسلام (ص) و خیل عظیم دین داران در جوامع بشری به ویژه جهان اسلام این اقدام وقیحانه و بی شرمانه دولت فرانسه را محکوم نموده و برای حراست از اهداف و آرمان‌های پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و برای به رخ کشیدن ظرفیت‌های قدرتمند جهان اسلام برای مقابله با هتاکی ادیان و اسلام هراسان و توهین به پیامبر خوبی‌ها و مقدسات ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن رئیس جمهور هتاک فرانسه آمادگی همه جانبه خود را برای نشان دادن چهره رحمانی اسلام و معرفی ابعاد ممتاز و شخصیتی پیامبر رحمت و مهربانی مسلمانان اعلام می‌نماید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا»
مهر

۱۳۹۹/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...