نسخه چاپی

روند معاملات امروز بازار سهام چگونه بود؟

عکس خبري -روند معاملات امروز بازار سهام چگونه بود؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص كل ۱٫۱۵ درصد ریزش كرد و كانال یك میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد و به یك میلیون و ۲۸۷ هزار تومان رسید.

به گزارش نما، در پایان معاملات امروز بازار سهام در حالی که روند بازار نزولی بود اما برخی از سهم‌های بازار به رنج مثبت بازگشتند و روند بازار نسبت به روزهای قبل بهتر شد.

در جریان معاملات امروز نمادهای خودرو، کچاد، فخوز، نوری و پاکشو بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل و شپنا، تاپیکو، شتران، فولاد و پارسان بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل را داشته‌اند همچنین نمادهای خودرو، وبصادر و وپارس بیشترین حجم معاملات و دارایکم، خودرو و شبندر بیشترین ارزش معاملات را رقم زده‌اند.

روند مثبت معاملات در بازار امروز تا دقایق پایانی هم ادامه یافت و شاخص کل بورس به افت 15 هزار واحدی رسیده است همچنین شاخص کل امروز مثبت نشد اما برآیند معاملات در بسیاری از نمادها از منفی برگشت و به محدوده مثبت رسید.

به نظر می‌رسد روند بازار سهام تا انتخابات آمریکا نزولی باشد اما بعد از انتخابات فارغ از نتیجه روند بازار سهام صعودی خواهد بود.

در روند معاملات امروز تقاضا در بازار سهام به شدت افزایش یافت و نمادهای شاخص‌ساز به رنج مثبت خود بازگشتند.

انتخابات آمریکا روند بازار سهام را نزولی کرده است و به نظر می‌رسد تا مشخص شدن تکلیف قیمت دلار و انتخابات آمریکا روند بازار سهام نزولی خواهد بود.

روند معاملات امروز بازار سهام به مراتب از روزهای گذشته بهتر بود، زیرا شاخص کل بازار سهام از اولین روز هفته گذشته تا امروز روندی نزولی داشته است.

منبع:تجارت‌نیوز

۱۳۹۹/۸/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...