نسخه چاپی

قنبری در گفتگو با نما:

سلاح مقاومت در برابر قدرت جواب داده است/ تحریم ها نتوانست انتظارات آمریكا را برآورده كند

عکس خبري -سلاح مقاومت در برابر قدرت جواب داده است/ تحريم ها نتوانست انتظارات آمريكا را برآورده كند

عضو شورای مركزی حزب مردم سالاری گفت: اتخاذ سیاست مقاومت در برابر قدرت توسط جمهوری اسلامی باعث شد تا آمریكا با ایرانی مواجه شود كه هیچگاه انتظار آن را نداشت و حتی آمریكا انتظار نداشت كه ایران بتواند زیر بار شدیدترین تحریم های جهان دوام بیاورد.

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار نما اظهار داشت: انتظاری که آمریکا از اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه کشورمان داشت، هیچکدام برآورده نشد، البته گرچه این تحریم ها فشارهایی را به لحاظ اقتصادی متوجه ملت ایران کرد، اما آنچه که آنها از این تحریم ها انتظار داشتند تحقق نیافت.
وی افزود: آمریکایی ها انتظار داشتند که با بهره گیری از سلاح تحریم ها، جمهوری اسلامی ایران را طی مدت بسیار کمی پای میز مذاکره بکشانند و آن خواسته های خودشان را بر ایران تحمیل کنند.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت ترامپ درصدد بود تا یک قرارداد یکجانبه ای را جایگزین برجام کند تا این قرارداد یکجانبه منافع آمریکا را بهتر تأمین کند؛ زیرا آنها معتقد بودند که برجام منافع آنها را تأمین نکرده است.
قنبری با بیان اینکه آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است، گفت: مقاومتی که ایران تا به امروز انجام داده، تحریم های آمریکا را بی نتیجه کرده است و آنها را ناکام گذاشته است.
وی بیان کرد: ملت ایران حاضر شدند که فشارها را تحمل کنند، اما تن به تسلیم ندهند، اما در مقابله به سمت و سویی حرکت کردند که نقطه مقابل آمریکا بود.
این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: اتخاذ سیاست مقاومت در برابر قدرت توسط جمهوری اسلامی باعث شد تا آمریکا با ایرانی مواجه شود که هیچگاه انتظار آن را نداشت و حتی آمریکا انتظار نداشت که ایران بتواند زیر بار شدیدترین تحریم های جهان دوام بیاورد.
قنبری بیان کرد: سلاح تحریم علیه ایران برای آمریکایی ها کارآیی لازم را نداشته است و ایران به جای اینکه به سمت مذاکره و قبول خواسته های ایالات متحده حرکت کند، سیاست مقاومت و مقابله با فشارهای آمریکا را در پیش گرفت و این به معنی ناکامی آمریکا در مقابله با ایران است.

۱۳۹۹/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...