نسخه چاپی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: بهترین سامانه‌های پدافند‌ی ایران را در مرزهای ‌شمال غرب مستقر كردیم / ۲۴ ساعته همه تحركات را رصد و پایش می‌كنیم

عکس خبري -فرمانده نيروي پدافند هوايي ارتش: بهترين سامانه‌هاي پدافند‌ي ايران را در مرزهاي ‌شمال غرب مستقر کرديم / ?? ساعته همه تحرکات را رصد و پايش مي‌کنيم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینكه بهترین سامانه‌های پدافندی ایران را در مرزهای ‌شمال غرب مستقر كردیم، گفت: ۲۴ ساعته همه تحركات را رصد و پایش می‌كنیم.

به گزارش نما، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید از مرزهای شمال غرب کشورمان اظهار داشت: ما اجازه تعدی، تجاوز و تخلف را به هیچ کشوری درباره آسمان ایران اسلامی نخواهیم داد.

وی با اشاره به توانمندی و ‌آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای ایران افزود: پایگاه‌های پدافند هوایی در مرزهای شمال غرب کشورمان، همانند ۳۷۰۰ نقطه هوایی در ایران ۲۴ ساعته همه تحرکات را رصد و پایش می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: از زمان شروع مناقشه قره باغ، بهترین سامانه‌های پدافند هوایی را در مرزهای استان‌های شمال غرب مستقر کرده‌ایم و آسمان این منطقه را زیر نظر داریم.

۱۳۹۹/۸/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...