نسخه چاپی

باند بزرگ جعل سند در فردیس منهدم شد

عکس خبري -باند بزرگ جعل سند در فرديس منهدم شد

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد ملكی خبر داد كه اقدام به فروش زمین و آپارتمان با اسناد جعلی به ۳۰ نفر در شهرستان فردیس كرده بودند.

به گزارش نما، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل اسناد مالکیت در شهرستان فردیس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع در بررسی‌های تکمیلی مطلع شدند که نامبرده دارای سوابق کیفری متعدد در خصوص جعل اسناد ملکی است، بنابراین بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل زندگی وی تعداد زیادی اموال و اسناد ملکی، مهر برجسته دفترخانه‌ها و ارگان‌های مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره کلاه‌برداری از طعمه‌های خود از طریق جعل اسناد ملکی و فروش آپارتمان و زمین به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی همدستان متهم، در چندین عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل شدند، افزود: تاکنون ۱۵ نفر از مال‌باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مال‌باختگان ادامه دارد.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۸/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...