نسخه چاپی

حاتمی‌كیا كارگردان قطعی سریال «موسی (ع)» شد

عکس خبري -حاتمي‌کيا کارگردان قطعي سريال «موسي (ع)» شد

تهیه كننده سریال «موسی (ع)» گفت: حضور حاتمی كیا برای كارگردانی اثر به طور كامل قطعی شده است، خوشبختانه گفت‌وگوهای اولیه به خوبی پیش رفت و وی هم اكنون كارگردان این پروژه است.

به گزارش نما، محمد میرعلایی، پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل «ابراهیم حاتمی کیا» برای کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: حضور حاتمی کیا برای کارگردانی اثر به طور کامل قطعی شده است، خوشبختانه گفت‌وگوهای اولیه به خوبی پیش رفت و وی هم اکنون کارگردان این پروژه است.

وی درباره حضور «جمال شورجه» در سریال «موسی (ع)» افزود: جمال شورجه از این پس در سریال به عنوان مشاور کارگردان و پروژه حضور خواهد داشت و این طور نیست که با کارگردانی حاتمی کیا حضور وی منتفی شود.

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» درباره احتمال واگذاری تهیه کنندگی این اثر به شخصی دیگر اظهار کرد: اخبار منتشر شده در قبال تعویض تهیه کننده به نوعی حاشیه سازی است، بنده همچنان به طور قطع تا وقتی که شرایط مناسب باشد تهیه کننده این سریال خواهم بود و هنوز هیچ تغییری در قبال تیم تهیه سریال «موسی (ع)» صورت نگرفته است.

میرعلایی درباره مراحل نگارش فیلمنامه خاطرنشان کرد: فیلمنامه پیش از این به طور کامل نوشته شده است، منتها بنا به سلیقه همیشگی ابراهیم حاتمی کیا وی در حال بازنویسی و ویرایش اثر است، خوشبختانه همه مراحل پیش از تولید به خوبی سپری می شود و ما هم امیدوار به تولید پروژه ای با کیفیت هستیم.
منبع: میزان

۱۳۹۹/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...