نسخه چاپی

بیش از ۱۰۰ پرونده مربوط به باغات باقی مانده است

عکس خبري -بيش از ??? پرونده مربوط به باغات باقي مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حساسیت های موجود در بررسی پرونده باغات تهران گفت: برای كاهش بررسی پرونده ها در صحن به نتیجه نرسیده ایم و حدود ۱۰۰ پرونده باقی مانده است.

به گزارش نما ، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به اینکه در ایام کرونا جلسات شورا هیچ وقت کنسل نشده و سعی شده جلسات کمیسیون ها و کمیته ها به صورت دورکاری ادامه یابد، گفت: برای اینکه بتوانیم پروتکل های دستوری ستاد ملی کرونا را اجرا کنیم از روش ترکیبی (حضور و مجازی) استفاده کردیم که بر این اساس کمتر از ۱۵ نفر در جلسه حضور یافته و مابقی به صورت مجازی در جلسه حضور داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر به راحتی جلسات شورا به روش ترکیبی برگزار می شود.

هاشمی در خصوص سازوکار بررسی پرونده باغات گفت: موضوع باغات حساس است و هر وقت تلاش می کنیم تعداد پرونده ها را کم کنیم، به نتیجه نمی رسد لذا پرونده ها به صحن می آید و البته در کمیسیون ها بحث می کنیم که تعداد پرونده ها کم شود ولی در حال حاضر ۱۰۰ پرونده باید به صحن بیاید.

وی افزود: سعی ما بر این است که این پرونده ها به سرعت و با برگزاری جلسات بیشتر تعیین تکلیف شوند.

رئیس شورای شهر تهران درباره ادامه روند برگزاری جلسات به روش ترکیبی گفت: اگر ستاد ملی کرونا وضعیت را نپسندد به راحتی جلسه را مجازی برگزار می کنیم و مجوز آن را از شورای عالی استان ها هم گرفته ایم اما قصدمان این است که آخرین گروهی باشیم که در مدیریت شهری خانه نشین شویم.
مهر

۱۳۹۹/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...