نسخه چاپی

راز خانواده های موفق

عکس خبري -راز خانواده هاي موفق

خانواده های قوی از نقاط قوت خانوادگی و مناطقی كه می توانند در آن پیشرفت كنند ، می دانند. آنها روابط سالمی دارند و مهارتهای مثبت والدین را تمرین می كنند.

به گزارش نما تحقیقات در دانشگاه نبراسکا-لینکلن بر روی خانواده هایی متمرکز شده است که معتقدند وضعیت خوبی دارند. از اعضای خانواده از 50 ایالت و 27 کشور جهان سوال شده است "چه چیزی خانواده شما را مستحکم می کند؟" بخوانید که این خانواده ها در مورد 6 نقطه قوت که از یک فرهنگ به یک فرهنگ دیگر مشابه است ، چه چیزی را به اشتراک گذاشته اند.



خانواده ها واحدهای اساسی و بنیادی اجتماعی در تمام جوامع بشری در سراسر جهان هستند. به نفع همه است که به ایجاد یک فضای مثبت برای همه خانواده ها کمک کنیم.



6 نقطه قوتی که خانواده ها برای ایجاد محیط های مثبت استفاده می کنند:


تقدیر و محبت - تقدیر و علاقه در مورد مراقبت از یکدیگر به عنوان اعضای خانواده است. به اشتراک گذاشتن احساسات عاطفی مثبت با یکدیگر و خوش برخورد بودن با یکدیگر تنها دو راه است که خانواده ها از آنها قدردانی و محبت می کنند.


تعهد - اعضای خانواده های مستحکم نسبت به یکدیگر تعهد زیادی نشان می دهند ، در فعالیت های خانوادگی وقت و انرژی صرف می کنند و اجازه نمی دهند کار یا سایر اولویت های آنها زمان زیادی را از تعاملات خانوادگی بگیرد. تعهد اعتماد ، احترام ، پذیرش است - خانواده خود را در اولویت قرار دهید.


ارتباط مثبت - ارتباطات یک کلید برای یک خانواده قوی است. باید باز ، صادقانه و سرراست باشد. ارتباط مثبت عبارت است از اینکه به دیگران بگویید چه احساسی دارید ، سازش کنید یا حداقل موافق باشید که مخالف باشید ، همچنین ستایش کلامی و تعارف داشته باشید.
6 راز خانواده های موفق
ارتباط موثر با افراد مختلف و در بسیاری از سطوح رخ می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع به صفحه ارتباطات بروید. برخی از این موضوعات عبارتند از:



-ارتباطات خانوادگی

-ارتباط با همسرتان

-رسیدگی به درگیری

-صحبت با کودکان



اوقات لذت بخشی در کنار هم - اوقات خانوادگی باید زمان سرگرم کننده ای باشد. وقتی بزرگسالان به دوران کودکی خود می اندیشند ، خاطرات خوشی است که برای آنها گرامی می دارد. خانواده ها باید برای ایجاد آداب و رسوم و آداب و رسوم کار کنند که خاطرات لذت بخش بسیاری را برای آنها فراهم می کند. اینها نیازی به پول یا وسایل زیادی ندارند. فعالیت های خانوادگی و تفریح ​​فقط یافتن وقت برای با هم بودن است. به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی خانواده یکی از راه های گذراندن اوقات لذت بخشی با هم است.


بهزیستی معنوی - بهزیستی معنوی امید ، ایمان و خوش بینی یک خانواده است. این ارتباطات مقدسی است که آنها دارند یا دین یا معنویاتی که دارند. رفاه معنوی همچنین مراقبت ، حمایت و دلسوزی خانواده ها است.


مدیریت موفقیت آمیز استرس و بحران - خانواده های قوی توانایی مدیریت استرس و بحران در زندگی خود را به روشهای مثبت و خلاقانه دارند. آنها بیش از اینکه از هم جدا شوند با هم کار می کنند. بحران و استرس فرصتی برای کمک به سایر اعضای خانواده است. و کمک به دیگران می تواند به نوبه خود به خود کمک کند.


تحقیقات UNL این 6 ویژگی از خانواده های قوی را شناسایی کرده است که در فرهنگ ها مشابه هستند.



از این موجودی برای کمک به خانواده خود استفاده کنید تا نقاط قوت و مناطقی را که می تواند در آنها تقویت شود تشخیص دهد.



زوجین و خانواده ها این توانایی را دارند که با یکدیگر خوشبخت باشند و محیطی دلپذیر و مسکونی در خانه ایجاد کنند که در آن با هم زندگی می کنند.

بهترین روش نظارت، گفت‌وگوست و تنها گفت‌وگوست که دوستی و مهر را در فضای خانه و در بین یکایک اعضای خانواده اعم از پدر، مادر، برادر یا خواهر بزرگ‌تر یا کوچک‌تر می‌پرورد و تقویت می‌کند. تنها وقتی گفت‌وگو تبدیل به عادت شد، از آن نهایت لذت را می‌بریم. برای تبدیل گفت‌وگو به عادت هرروزه، برنامه‌ریزی کنید و به آن اولویت دهید.
جام جم آنلاین

۱۳۹۹/۹/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...