نسخه چاپی

نامه اعتراضی سرپرست باشگاه استقلال به فدراسیون كشتی

عکس خبري -نامه اعتراضي سرپرست باشگاه استقلال به فدراسيون کشتي

سرپرست باشگاه استقلال تهران در نامه‌ای به فدراسیون كشتی با اشاره به كارشكنی هیات كشتی مازندران در ندادن رضایتنامه ۲ كشتی‌گیر این باشگاه، خواستار ورود كمیته انضباطی به این موضوع شد.

به گزارش نما، پس عدم همکاری هیات کشتی مازندران در ندادن رضایتنامه «محمد رمضانپور» و «علی سوادکوهی» ۲ کشتی‌گیری که با تیم استقلال در لیگ برتر کشتی قرارداد دارند برای حضور در لیگ، سرانجام «احمد مددی» سرپرست باشگاه استقلال در نامه‌ای به «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی با اعتراض نسبت این موضوع، خواستار صدور رضایتنامه این ۲ کشتی گیر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی شد.

در نامه «احمد مددی» سرپرست باشگاه استقلال خطاب به «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی آمده است: ضمن تشکر و خداقوت خدمت جنابعالی و همکارانتان به استحضار می‌رساند، با توجه به پایان زمان رسمی قراردادها (۲۵ آبان توسط سازمان لیگ و فدراسیون کشتی) متاسفانه هیات کشتی استان مازندران با غرض‌ورزی رضایت‌نامه «محمد رمضانپور» و «علی سوادکوهی» را که با تیم کشتی استقلال حدود ۳ ماه است که قرارداد داخلی امضا کرده و نزدیک ۳۵ درصد قراردادشان را دریافت نموده‌اند، صادر نکرده است.

در ادامه این نامه آمده است: مزید امتنان خواهد بود تا از طریق کمیته انضباطی (داور حکم در قراردادهای سازمان لیگ) رضایتنامه‌های این ۲ آزادکار را صادر تا این کشتی‌گیران (عدم صدور مجوز در دور رفت و محرومیت از انتخابی تیم ملی) و باشگاه بیش از پیش از گذشته از عدم حضور این دو کشتی گیر متضرر نگردند. (عدم مجوز حضور در دور رفت).

«رضا یزدانی» سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال در لیگ برتر را برعهده دارد.

دور رفت گروه (الف) لیگ برتر کشتی آزاد روزهای ۱۰ و ۱۱ مهر برگزار شد و در پایان تیم استقلال تهران با ۳ پیروزی بعنوان صدرنشین دور رفت این رقابت ها معرفی شد.

رده‌بندی تیمی گروه (الف) لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است: ۱- استقلال تهران ۲- دانشگاه آزاد اسلامی ۳- شهدای زنجان ۴- شرکت سهامی فرش ایران.

دور رفت گروه (ب) لیگ برتر کشتی آزاد روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر برگزار شد که رده‌بندی تیم‌ها به شرح زیر است: ۱- بازار بزرگ ایران ۲- هیأت کشتی قائمشهر ۳- پاس ساری ۴- چسب رازی ۵- اترک خراسان رضوی.

طبق برنامه از قبل مشخص شده و بعد از اعلام خبر لغو مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۰ قرار بود دور برگشت لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) از اول آذر ماه آغاز شود.

با این حال طی روزهای اخیر درخواست برخی از باشگاه‌ها مبنی بر تعویق مسابقات به دلیل مشکلاتی که موج جدید ویروس کرونا به وجود آورده، به سازمان لیگ رسید. بر همین اساس سازمان لیگ کشتی نیز تصمیم گرفت زمان آغاز دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) را یک هفته به تعویق بیاندازد.

در همین راستا برنامه جدید این مسابقات به باشگاه‌ها ابلاغ شد که طبق آن مراسم وزن کشی مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی ۸ آذرماه انجام خواهد شد و دیدارهای دور برگشت این گروه نیز ۹ و ۱۰ آذرماه برگزار می‌شود. مراسم وزن کشی در گروه ب روز ۱۱ آذرماه انجام می‌شود و مسابقات این گروه ۱۲ و ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم وزن کشی دور برگشت لیگ‌برتر کشتی آزاد در گروه الف ۱۵ آذرماه و مسابقات این گروه ۱۶ و ۱۷ آذرماه برگزار خواهد شد. وزن کشی گروه ب نیز ۱۸ آذرماه و مسابقات آن ۱۹ و ۲۰ آذرماه انجام خواهد شد.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر در کشتی فرنگی ۲۵ آذرماه و در کشتی آزاد ۲۸ آذرماه برگزار می شود.

مسابقات دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی همچون دور رفت به صورت متمرکز و با رعایت پروتکل های بهداشتی به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.
منبع: سایت باشگاه استقلال

۱۳۹۹/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...