نسخه چاپی

افزایش 28 درصدی قیمت مسكن در فصل تابستان

عکس خبري -افزايش 28 درصدي قيمت مسکن در فصل تابستان

مركز آمار ایران از افزایش متوسط قیمت فروش هر متر واحد مسكونی در فصل تابستان امسال در مقایسه با فصل قبل و مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش نما ،مرکز امار اعلام کرد: متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 34 میلیون و 794 هزار تومان با میانگین مساحت ٢١٠ مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل ٣٦,٤ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٨٦.٥ درصد افزایش داشته ‌است.
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 24 میلیون و 146 هزار تومان با میانگین مساحت 88 مترمربع و متوسط عمر بنای 12 سال بوده است که نسبت به فصل قبل 28.3 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 76.4 درصد، افزایش داشته است.
متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 64 هزار و 191 تومان با میانگین مساحت 79 مترمربع و متوسط عمر بنای 14 سال بوده است که نسبت به فصل قبل 15.2 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 47.4 درصد، افزایش داشته است.
آریا

۱۳۹۹/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...