نسخه چاپی

نیازهای اولیه و ضروری مردم مناطق سیل زده دشتستان تامین می شود

عکس خبري -نيازهاي اوليه و ضروري مردم مناطق سيل زده دشتستان تامين مي شود

مشاور وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: بر حسب دستور وزیر كار مقرر شد نیاز های اولیه و ضروری و مورد نیاز مردم آسیب دیده به طرق مختلف به ویژه كمك های مردمی تامین شود.

به گزارش نما ،کریم یاوری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر حسب دستور وزیر کار از مناطق سیل زده شهرستان دشتستان و با همکاری مسئولان و ستاد بحران استان در مناطق آسیب دیده بازدید به عمل آمد و مقرر شد نیازهای اولیه ضروری و مورد نیاز مردم آسیب دیده به طرق مختلف به ویژه کمک‌های مردمی تأمین شود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این دستور آمده که تمام معاونان، سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه مکلف هستند در کنار کمک‌های نوع دوستانه به هموطنان در مناطق سیل زده نسبت به تأمین نیازهای اولیه آنها با اولویت اقدام کنند.

یاوری گفت: بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آب‌گرفتگی و انسداد مسیرها و محورهای مواصلاتی در برخی نقاط ازجمله وحدتیه و سعدآباد در دشتستان و بروز مشکلات متعدد برای ساکنین این مناطق شد.

وی افزود: بخش‌های مسکونی آسیب‌هایی از جمله آب گرفتگی را داشتند و به تأسیسات برق، راه‌ها و مبلمان شهری خسارت‌هایی وارد شده است.

بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان، تعاون گران و دیگر فعالان این حوزه در این گونه حوادث با اشتیاق و انگیزه به یاری هموطنان آسیب دیده بشتابند.

۱۳۹۹/۹/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...