نسخه چاپی

نظارت بر انتخابات تعاونی ها الكترونیكی شد

عکس خبري -نظارت بر انتخابات تعاوني ها الکترونيکي شد

رئیس اتاق تعاون ایران از افتتاح رسمی سامانه الكترونیكی انجمن نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون خبر داد.

به گزارش نما ،بهمن عبدالهی در مراسم افتتاح این سامانه گفت: سامانه الکترونیکی انجمن نظارت با سه ویژگی مهم و قابل توجه، بهبود عملکرد انجمن نظارت و ارتقاء سطح کمی و کیفی و نظارت بر انتخابات اتاق ها و اتحادیه ها را طبق قانون در اقصی نقاط کشور به همراه دارد.

وی ارتباط با مراجع مختلف کشور نظیر ثبت احوال، مخابرات، قوه قضائیه و سایر مراجع را از ویژگی های مهم این سامانه برشمرد و گفت: با افتتاح این سامانه، زمینه آگاهی ذینفعان از روند رسیدگی به پرونده ها به صورت برخط و ایجاد شفافیت از عملکرد انجمن نظارت به صورت عمومی فراهم می شود.

علی مطیع جهانی ـ معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و پشتیبانی اتاق تعاون نیز ضمن تشریح مزایای الکترونیکی شدن این سامانه اظهار کرد: استقرار خدمات الکترونیک در قالب این سامانه در اتاق تعاون موجب ارائه خدمات بهتر در زمان کمتر و کاهش پیچیدگی های اداری می شود.

به گفته وی، بهره گیری از فناوری ها و اختصاص زمان و منابع موجود به حل مشکلات، بررسی و ارائه راه حل های شاخص و خدمات دهی مستقیم به مراجعین این سامانه صورت گرفته است.

افزایش بهره وری و حذف فرآیندهای مبتنی بر اسناد کاغذی، مدیریت زمان و کاهش مراجعات حضوری خصوصاً در شرایط فعلی، تسهیل و تسریع فرآیندهای رسیدگی به ثبت درخواست و شکایت تعاونگران، زمینه سازی جهت سهولت در ارسال مدارک، رصد و امکان پیگیری لحظه ای درخواست متقاضیان در راستای شفافیت اطلاعات، ارتباط مستمر سامانه مذکور با سامانه سایر سازمان های مرتبط در راستای سهولت انجام کار، کاهش خطاهای انسانی و افزایش سرعت پاسخگویی و پیگیری رسیدگی از مهمترین مزایای الکترونیکی شدن فرآیندهای سامانه انجمن نظارت است.

به گزارش ایسنا، ارائه خدمات الکترونیک در گام اول، زمینه سازی تحقق دولت الکترونیک، فرهنگ سازی و در گام های بعدی فراهم سازی زیر ساخت های مخابراتی، شبکه و اینترنت، توجه بیشتر به استانداردهای علمی ارائه خدمات الکترونیکی، لزوم تعامل بین دستگاه های اجرایی جهت ارائه خدمات الکترونیکی بهتر و پاسخگویی الکترونیک به سوالات مراجعه کنندگان و کاربران را فراهم می سازد.
ایسنا

۱۳۹۹/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...