نسخه چاپی

فاز اول پالایشگاه پلدختر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

عکس خبري -فاز اول پالايشگاه پلدختر دهه فجر امسال به بهره‌برداري مي‌رسد

معاون استاندار لرستان گفت: فاز اول پروژه پالایشگاه پلدختر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نما ،اسد عبداللهی در گفت‎وگو با ایسنا، بیان کرد: بخش خصوصی سرمایه‎گذاری‎های کلانی در استان انجام داده است.

وی اظهار کرد: آمار دقیقی از میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود ندارد ولی پروژه‌های بزرگی در استان داریم که بخش خصوصی ورود پیدا کرده و سرمایه‌گذاری کرده است.

عبدالهی تصریح کرد: به‌عنوان مثال پروژه فرتات در بروجرد تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پروژه سیمان‌سفید ازنا نیز پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد؛ بخش خصوصی در این پروژه حداقل ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

عبداللهی اضافه کرد: همچنین پروژه پالایشگاه پلدختر مراحل نهایی را طی می‌کند و در دهه فجر امسال فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

این معاون استاندار افزود: این پالایشگاه یکی از پروژه‌های خوب استان بوده و تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی هزینه کرده و یک ریال هم تسهیلات دولتی استفاده نکرده است؛ فقط یک زمین به آن پروژه اختصاص داده‌ایم و پول زمین را از آن دریافت کرده‌ایم.

وی بیان کرد: پروژه‌های دیگری هم هست مثل توسعه نساجی بروجرد که سرمایه‌گذاری کلانی در آن صورت گرفته یا پتروشیمی خرم‌آباد که فاز دوم آن نیاز واحدهای اصلی تولید کشور هست سرمایه‌گذاری کلان در آن صورت گرفته است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: آمار دقیقی از سرمایه‎گذاری بخش خصوصی نیست اما سرمایه‌گذارهای کلانی در استان صورت گرفته است.
ایسنا

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...