نسخه چاپی

شرایط ایده آل برای سرمایه گذاری در بورس

یك كارشناس بازار سرمایه ، تصمیمات سازمان بورس درخصوص بازنگری حدنصاب سرمایه گذاری صندوق ها را در راستای متعادل سازی بازار ارزیابی كرد.


به گزارش نما، محمد مهدی ناسوتی فرد درباره مصوبات جدید سازمان بورس گفت: مصوبات سازمان به معنی دخالت در روند بازار نیست، از طرف دیگر با توجه رشد نرخ بهره و ارز همچنین قیمت های ارزنده سهام باید گفت که بورس در شرایط ایده آلی برای سرمایه گذاری قرار دارد.

وی افزود: اگر صندوق ها حتی مجبور به خرید باشند، آسیب نمی بینند و شاید نقطه قوتی هم برای آنها تلقی شود؛ در واقع، این مصوبه در شرایط فعلی مناسب بازار و قابل حمایت است.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: تصمیمات جدید سازمان در راستای تعادل سازی یا منعطف شدن بازار است. به نوعی سازمان بورس از اهرم هایی که در اختیار دارد در شرایط بحرانی و حساس بهره می برد یا بهتر است بگوییم طرف تقاضا را تقویت می کند تا نهایتا معاملات به وضعیت نرمال برسند .

ناسوتی فرد با تاکید بر اینکه قطعا بازار در آینده روند مثبتی در پیش خواهد گرفت، بیان کرد: با توجه به تمام حواشی ها، اتفاقات پیش رو نظیر انتخابات ریاست جمهوری، تعاملات بین المللی و .... بازار سرمایه راه خود را پیدا می کند و به روند صعودی بازخواهد گشت .

این کارشناس بازار سرمایه همچنین اظهار کرد: خرید و فروش های هیجانی را تاکتیک معاملاتی می دانیم که فقط در کوتاه مدت وجود دارد و تاثیری بر سرمایه گذاری بلند مدت ندارد.

منبع:سنا

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...