نسخه چاپی

هفته سرود و نمایش مدارس نیز به شبكه شاد رفت

هفته سرود و نمايش مدارس نيز به شبکه شاد رفت

مدیركل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش خبر داد كه هفته سرود و نمایش مدارس سراسر كشور از امروز ۱۶ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش نما ، در حالیکه مدارس مدتهاست در سکوت و تعطیلی هستند و در عین حال به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم اما علی رمضانی خبر از برگزاری هفته سرود و نمایش مدارس سراسر کشور با همکاری اداره کل فرهنگی هنری و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از امروز ۱۶ اسفند خبر داد و به خبرنگار مهرگفت: این برنامه را با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بچه ها و تقویت هویت اسلامی و ایرانی و برای تقویت روحیه کار تیمی انجام می دهیم و در این شرایط از ظرفیت فضای مجازی استفاده می کنیم. تمام فعالیت های ما در بستر شاد انجام می شود و اطلاع رسانی ها نیز در همین فضا صورت می گیرد. دیگر دانش آموزان و مربیان نیز به استفاده از این فضا برای امور پرورشی عادت کرده اند و آنها را دنبال می کنند.

پیش از این و در سال های گذشته هفته سرود و نمایش در ایام دهه فجر با شعار «هر مدرسه یک سرود، یک نمایش» برگزار می شد و یکی از برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی بود تا سرود و نمایش را از حالت رقابت های منطقه‌ای و استانی خارج کند و به سطح مدارس ببرد. حالا با تعطیل بودن مدارس این برنامه به گفته رمضانی در شبکه شاد که حالا کلاس ها در آن تعریف و تشکیل می شود برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش بیان کرد: برنامه اجرایی هفته سرود و نمایش با توجه به شرایط موجود در شبکه شاد و در ۳ سطح برنامه ریزی و ابلاغ خواهد شد. سطح اول: ویژه برنامه‌های آموزشگاهی؛ سطح دوم: ویژه برنامه‌های استان / شهرستان / منطقه و سطح سوم: ویژه برنامه ملی است. مخاطبان این برنامه هم دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی است.

به گفته وی در شاد بخش کانال ویژه هفته سرود و نمایش راه اندازی شده و سرودها و نمایش ها آنجا بارگذاری می‌شود و هدایت بچه ها به استفاده از این برنامه ها به عهده مربیان و معلمان است.

وی گفت: اجراهای زنده ای هم در این برنامه ها تدارک دیده شده است.

این برنامه ها از امروز آغاز شده و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد و شامل نمایش عروسکی، نقالی، سرود دانش آموزی و… است.

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...