نسخه چاپی

كشف۲۰۶ كیلو تریاك از خانه یك قاچاقچی

کشف??? کيلو ترياک از خانه يک قاچاقچي

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در عملیات مشترك پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران، ۲۰۶ كیلو تریاك از منزل یك قاچاقچی كشف شد.

به گزارش نما ، سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر اصلی مواد مخدر در شرق کشور تهیه کرده و در منزل خود در شهرستان "ملارد" مخفی کرده است.

وی افزود: بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم در شهر "ملارد" اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبرده در آنجا، موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران اعلام کرده و اکیپی از ماموران آن فرماندهی به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ملحق شده و  با ورود به مخفیگاه متهم در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۰۶ کیلوگرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

سردار "محمدیان" در پایان از شهروندان خواست که فعالیت سوداگران مرگ را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

پلیس

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...