نسخه چاپی

اظهارات توماس توخل درمورد گل طارمی

عکس خبري -اظهارات توماس توخل درمورد گل طارمي

سرمربی چلسی با خوشحالی از صعود تیمش به مرحله بعد گل مهدی طارمی را شانسی دانست.


به گزارش نماو به نقل از تایمز، پورتو با تک گل مهدی طارمی برابر چلسی به پیروزی دست پیدا کرد اما نتوانست به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

توماس توخل سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت: می دانستیم که نباید به هیچ وجه گل بخوریم چون در صورتی که درازه ما باز می شد حریف خیلی روحیه می گرفت و می توانست به گل دوم هم برسد. تا دقیقه ۹۰ که آن گل خیلی خیلی شانسی وارد دروازه ما شد عملکرد خوبی داشتیم و لیاقت ما این بود که در این دیدار هم کلین شیت کنیم. با ای حال حتی در دقیقه ۹۰ هم این گل دیوانه کننده من را دچار استرس کرد و خوشحالیم که در نهایت توانستیم برنده این دیدار شویم و به مرحله نیمه نهایی برسیم.

او در ادامه گفت: ما تیم جوان و خوبی هستیم. اگر به تیم ما نگاه کنید در همین بازی قبل با پورتو بازیکنانی که برای ما گل زدند، اولین گل های خودشان در لیگ قهرمانان بود ولی تیم های دیگر را ببینید. ام باپه، بنزما یا صلاح این ها همه ۵۰ یا نزدیک ۱۰۰ گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده‌اند و به همین خاطر باید این نکته را توجه داشت که تیم ما در ابتدای راه خود است و می تواند خیلی بیش از این ها در سالهای آینده شناخته شود.

توخل در پایان گفت: وقتی در نیمه نهایی هستید یعنی یک گام تا فینال دارید و به همین دلیل حق ندارید به چیز دیگری فکر کنید. ما نیز تمام تمرکز خودمان را روی نیمه نهایی می گذاریم تا بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان راه یابیم و دستاورد بزرگی را به دست بیاوریم.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...