نسخه چاپی

خوردبین: این پرسپولیس باید قهرمان آسیا شود

عکس خبري -خوردبين: اين پرسپوليس بايد قهرمان آسيا شود

پیشكسوت پرسپولیس گفت: تیمی كه در دو دیدار اخیر در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته این شانس و استحقاق را دارد كه دل میلیون‌ها هوادار را شاد كند و باید قهرمان آسیا شود.


به گزارش نما،«محمود خوردبین» یکی از متعصب‌ترین پرسپولیسی‌های تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، او در کسوت بازیکن و سرپرست به تمام افتخارات ممکن در فوتبال با قرمزپوشان تهرانی رسید تا نامش برای همیشه در کلکسیون افتخارات سرخپوشان به ثبت برسد.

خوردبین از عملکرد خوب پرسپولیس در بازی با الریان قطر تقدیر و ابراز امیدواری کرد این تیم با ادامه روند فعلی بتواند به طلسم قهرمان نشدنش در مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن پایان داده و اول شود.

مشروح این گفت و گو را در زیر می‌خوانیم.

یک پیروزی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، نظرتان چیست.

پرسپولیس عملکرد خوبی در این جدال داشت و در نهایت به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید. قرمزپوشان در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتند و قدرتشان را به نماینده پر قدرت قطر دیکته کردند.

شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند پرسپولیس بتواند به الریان قطر سه گل بزند.

پرسپولیس پرسپولیس است و باید از این تیم انتظار کارهای بزرگ را داشت، ما درباره تیمی حرف می‌زنیم که قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر است و ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. پرسپولیس در این جدال علاوه بر این که سه گل زد می‌توانست تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

پرسپولیس یک گل خورد اما به بازی برگشت.

این پرسپولیس باید قهرمان آسیا شود

من همان لحظه که پرسپولیس گل خورد مطمئن بودم می‌تواند برنده از زمین خارج شود، آنها در کار تیمی فوق‌العاده هستند و به یک ثبات رسیده‌اند که حس برنده شدن دارند و لحظه‌ای به چیزی جز هدف خود که می‌خواهند فکر نمی‌کنند.

روی گل خورده خط دفاعی پرسپولیس چقدر مقصر بود؟

خط دفاعی پرسپولیس به جز گل خورده عملکرد خوبی در این جدال داشت و به بازیکنان حریف اجازه خودنمایی نداد. آنها به خوبی‌ فضاها را بستند و در زمان‌هایی که بازیکنان الریان صاحب توپ می‌شدند فضاها را بستند. عملکرد پرسپولیس در این بازی نمره قبولی می‌گیرد.

به خط هافبک پرسپولیس چه نمره‌ای می‌دهید.

وقتی تیمی می‌تواند سه گل بزند یعنی خط هافبک این تیم نمره قبولی گرفته است، بازیکنان این منطقه هم در کارهای دفاعی خوب بودند و هم در حملات حضوری فعال داشتند. یکی از اتفاقاتی که در بازی با الریان رخ داد این بود که دوندگی در خط میانی قرمزپوشان حرف اول را می‌زد. آنها توپ را در اختیار داشتند به خوبی در زمین چرخش می‌دادند و در هنگامی که توپ در اختیار حریف بود با پریسینگ خود اجازه نمی‌دادند به راحتی پاسکاری کنند. کمال کامیابی‌نیا در این جدال عملکرد عالی داشت و از ارکان اصلی برد بود.

و طلسم مهاجمان پرسپولیس شکسته شد.

مهاجمان پرسپولیس در این مدت تحت فشار بودند، شهریار مغانلو دو گل زد و به طور حتم در بازی‌های آینده تاثیرات بیشتری در پرسپولیس خواهد داشت. او بهترین راه را برای بازگشت به فوتبال ایران انتخاب کرد و حالا در پرسپولیس این شانس را خواهد داشت پیشرفت بیشتری داشته باشد. عیسی‌ آل‌کثیر نیز با پایان یافتن دوران محرومیتش آرام آرام به شرایط مطلوب باز خواهد گشت و با مغانلو زوج مناسبی را تشکیل خواهند داد.

این پرسپولیس باید قهرمان آسیا شود

پرسپولیس در گروه خود اول خواهد شد؟

در این موضوع شک نداشته باشید و به طور حتم پرسپولیس در ادامه راه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پشت سر گذاشتن حریفان خود به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد و من به اتفاقات بزرگ‌تری فکر می‌کنم.

چه اتفاقاتی؟

پرسپولیس در سه سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و دیگر وقت آن است که قهرمان شود، پرسپولیس در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای در اختیار دارد که برای رسیدن به اتفاقات بزرگ خود را آماده می‌کنند. اگر به تاریخ پر افتخار باشگاه نگاه بیندازید به طور حتم متوجه خواهید شد فقط و فقط جام لیگ قهرمانان در آن خالی است. من حتم دارم تیمی که در دو بازی اخیر در آسیا به میدان رفته این شانس و استحقاق را دارد که دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند. به مجموعه پرسپولیس بابت دو برد اخیر تبریک می‌گویم و از آنها می‌خواهم با همین فرمان جلو بروند چرا که شایسته افتخارات بزرگ‌ هستند.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...