نسخه چاپی

آغاز انتقاد هواداران السد از ژاوی

عکس خبري -آغاز انتقاد هواداران السد از ژاوي

با وجود قهرمانی مقتدرانه السد در لیگ قطر كه بدون شكست و با ركوردهای بی‌سابقه تحقق یافت ناكامی ژاوی در لیگ قهرمانان آسیا موجب انتقاد از او و شاگردانش شده است.


به گزارش نماو به نقل از روزنامه الرایه قطر، هواداران السد بعد از شکست این تیم مقابل النصر عربستان خشمگین شدند چرا که این شکست برای آنها غیرمنتظره بوده و السد در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان ضعیف و دور از انتظار ظاهر شده است. آنچه در دو هفته ابتدایی از السد دیده شد تناسبی با رویاها و اهداف این تیم در رقابت‌های قاره‌ای نداشت. تساوی در هفته اول مقابل فولاد ایران و شکست با سه گل مقابل النصر عربستان ناامید کننده بوده و شایسته فوتبال قطر در آسیا نیست.

هواداران السد از عملکرد بازیکنان و کادرفنی خشمگین هستند و انتقادات خودشان را در فضای مجازی آغاز کرده‌اند خصوصا با توجه به اینکه امیدوار بودند در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی آسیا محسوب شوند، با این وجود شروع السد ناامیدکننده بود.

هنوز فرصت وجود دارد و السد تمامی عوامل و ابزارهای موفقیت را در اختیار دارد تا این شروع ضعیف را جبران کند. ژاوی باید بتواند اشتباهات تیمش را از بین ببرد و با تمرکز در دو بخش دفاعی و هجومی این نتایج را جبران کند. السد دیگر فرصتی برای اشتباه و از دست دادن امتیازات در این رقابت‌ها نخواهد داشت. آنها در بهترین شرایط فنی راهی ریاض شدند و انتظار می‌رفت روند موفق خودشان در لیگ را دنبال کنند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...