نسخه چاپی

یك كشته و ۵ زخمی در تیراندازی اوهایو

عکس خبري -يک کشته و ? زخمي در تيراندازي اوهايو

مقام‌های رسمی ایالت اوهایو از كشته شدن یك نفر و زخمی شدن ۵ نفر دیگر در تیراندازی در شهر كلمبوس خبر می‌دهند.


به گزارش نمابه نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در تیراندازی که روز شنبه در مراسم یادبود یکی از قربانیان تیراندازی های سال گذشته در آمریکا در شهر کلمبوس ایالت اوهایو به وقوع پیوست، حداقل یک نفر کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه سی‌ان‌ان نیز اعلام کرد: این تیراندازی در مراسم سالگرد کشته شدن جارین هیکمن در تیراندازی سال گذشته رخ داده است.

دفتر کلانتر منطقه فرانکلین در این باره اعلام کرده است که یک خودروی سیاه رنگ به شرکت کنندگان در این مراسم نزدیک شده و شروع به تیراندازی به سوی جمعیت کرده است. در این تیراندازی ۵ نفر از جمله یک کودک ۱۲ ساله زخمی شدند. هر ۵ زخمی این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و جراحات آنها به گونه‌ای نیست که جانشان را تهدید کند.

یک مرد ۳۹ ساله به نام لاتویا کارپنتر که در این مراسم شرکت نکرده بود و در حال رانندگی در نزدیکی این مراسم بود از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

هنوز هیچ مظنونی برای این حادثه شناسایی و معرفی نشده و تحقیقات ادامه دارد. تشدید تیراندازی ها در آمریکا در حالی است که فعالان مدنی خواستار کنترل اسلحه در این کشور شده‌اند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر شیوع خشونت با اسلحه در ایالات متحده را یک شرمساری ملی ارزیابی کرده است.

در حالی که محدودیت های کرونایی در آمریکا به تدریج در حال برداشته شدن است، آمارهای منتشر شده از سوی Gun Violence Archive نشان می دهد طی یک ماه گذشته بیش از ۴۵ تیراندازی دسته جمعی و گسترده در ایالات متحده رخ داده است. این رقم طی یک سال اخیر نیز به بیش از ۱۴۷ مورد رسیده است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...