نسخه چاپی

اثری از «پیكه» و «لنگلت»؛ امیدهای قهرمانی بارسلونا كمرنگ شد

عکس خبري -اثري از «پيکه» و «لنگلت»؛ اميدهاي قهرماني بارسلونا کمرنگ شد

تیم فوتبال بارسلونا با عملكرد بسیار ضعیف مدافعانش در دیدار خارج از خانه مقابل لوانته به تساوی سه بر سه بسنده كرد تا امیدهایش برای قهرمانی در لالیگا به كمترین حد ممكن برسد.

به گزارش نما، بامداد چهارشنبه از هفته سی و ششم لیگ باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا که رقابت نزدیکی با اتلتیکو و رئال‌مادرید داشت در زمین لوانته به میدان رفت و در ادامه عملکرد ضعیف هفته‌های اخیرش به تساوی بسنده کرد تا دیگر امید چندانی برای قهرمانی نداشته باشد.

بارسلونا در نیمه نخست با گل‌های «لیونل مسی» و «پدری» از میزبان پیش افتاد.

با این حال در آغاز نیمه دوم، اشتباهات بارسلونا در خط دفاعی موجب شد در فاصله‌ای کوتاه تیم لوانته توسط «ملرو» و «مورالس» به گل رسید و کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۶۳ «عثمان دمبله» با شوتی تماشایی گل سوم کاتالان‌ها را ثبت کرد.

در دقیقه ۸۲ بار دیگر ضعف خط دفاعی بارسلونا مشکل‌ساز شد و «سرخیو لئون» موفق شد گل سوم میزبان را به ثمر رسانده و کار به تساوی بکشد.

در این دیدار همچون اکثر بازی‌های فصل اخیر، زوج «جرارد پیکه» و «کلنت لنگله» در خط دفاعی بارسلونا با عملکردی بسیار عضیف موجب شدند تا برتری کاتالان‌ها از دست برود.

تیم تحت هدایت «رونالد کومان» با این تساوی و ۷۶ امتیاز موقتا به رتبه دوم رسید. هم اکنون اتلتیکو و رئال با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا، ۷۷ و ۷۵ امتیازی هستند.

در دیدارهای سه‌شنبه شب نیز، اوساسونا با حساب سه بر دو کادیز را شکست داد و الچه با دو گل مغلوب آلاوس شد.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...