نسخه چاپی

صندوق رأی نقطه عطف اتفاقات در كشور ماست

عکس خبري - صندوق رأي نقطه عطف اتفاقات در کشور ماست

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: صندوق رأی نقطه تاریخی و عطف اتفاقات مثبت در كشور ماست و من معتقدم هر تغییری خوب یا بد از صندوق رأی بیرون می‌آید.

به گزارش نما، روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر مردم احساس کنند شخصیتی با صداقت تمام و با حریت کامل برای خدمت به آحاد ملت وارد میدان شده و برای مشکلات کشور راه‌حل دارد و راه‌حلش واقعی و نگرشش به داخل کشور است، می‌توان به مشارکت بالای مردم و شوق انتخاباتی بود.

وی افزود: کسی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و برای حل مشکلات برنامه ارائه می‌دهد نباید راه‌حلش مشروط به مسائل خارجی باشد و بگوید ببینم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها چه می‌گویند و همه تصمیمات و برنامه‌ها را منوط به گفته آنها کند.


عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مردم می‌خواهند کسانی که وارد عرصه رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند برای حل مشکلات کشور با در نظر گرفتن شرایط کنونی و بدون بهانه آوردن و بدون اما و اگرها برنامه ارائه دهند و بگویند که الان چگونه می‌توان مشکلات را حل کرد.

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: کاندیداها باید به قد و قامت یک رئیس‌جمهور باشند و اهلیت این کار را داشته باشند و وارد عرصه انتخابات شوند و مردم ببینند که آری فردی که خود را در معرض رأی قرار داده برنامه دارد و از تیم کاری لازم برای اجرای برنامه‌هایش برخوردار است و اهلیت و جایگاه لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری را دارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که کاندیدای مورد نظر برای برنامه باشد و از اهلیت برای این منظور برخوردار باشد مردم وارد عرصه انتخابات می‌شوند و چنین فردی را که صادق هم باید باشد انتخاب می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باید واقعیت‌های جامعه را ببیند و برای حل مشکلات برنامه واقعی ارائه دهد نه اینکه بگوید دیگران نمی‌گذارند و اگر بگذارند می‌توانم، اختیارات من کم است،‌آمریکایی‌ها نگذاشتند، ترامپ آمد نشد و ...

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: واقعیت این است تاریخ مصرف اینگونه بهانه‌ها که فلانی نگذاشت یا اختیار نداشتم گذشته و دیگر قابل استفاده نیست. امروز دیگر دوره نگاه به دست این و آن و نگاه به تفقد آمریکا و توجه به نتیجه فلان اتفاق و ... به پایان رسیده و هر کس می‌خواهد کار را دست بگیرد باید بداند که با همین شرایط و با همین ظرفیت و امکانات می‌تواند خدمت کند یا نه اگر می‌تواند وارد میدان شود.

وی با اشاره به اظهارنظرهای برخی از افراد که عنوان می‌کنند مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود و سعی در منفی‌بافی در اینباره دارند تصریح کرد: واقعیت این است که تفکر وابسته واداده بی‌حاصل به بن‌بست رسیده و نظام سیاسی ما و مردم ما به بن‌بست نرسیده‌اند و می‌توانند با رأی به افراد توانمند کشور، نظام و ملت ما از ظرفیت خروج از مشکلات را دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر کسی می‌خواهد فقیری در شرایط زندگی خود و شرایط اقتصادی جامعه مشاهده کند لاجرم باید پای صندوق رأی‌ حاضر شده و سرنوشتش را خودش رقم بزند و باید بدانیم صندوق رأی نقطه تاریخی و عطف این اتفاقات مثبت است.

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: ما در چارچوب نظام رأی مردم و انقلاب اسلامی تنوع لازم را در بحث سلیقه‌ها داشته‌ایم و لذا مردم در همین سلیقه‌ها می‌توانند راه‌حل‌ها را پیدا کنند و مردم همیشه نشان داده‌اند که این چارچوب انقلاب اسلامی را دوست دارند و سلیقه‌هایشان را هم می‌توانند در همین چارچوب پیدا کنند و من معتقدم هر تغییری خوب یا بد از صندوق رأی بیرون می‌آید.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...