نسخه چاپی

۶۰ درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند

?? درصد از صنايع البرز در اشتهارد مستقر هستند

فرماندار اشتهارد گفت: بیش از ۶۰ درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند یعنی بیش از ۲۰ هزار واحد صنعتی از ۳۵ هزار واحد صنعتی استان در این شهرستان قرار دارد.

به گزارش نما ، فرهاد شیبک صبح شنبه در جلسه اتاق بازرگانی البرز با صاحبان صنایع شهرستان اشتهارد اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد از صنایع استان در اشتهارد مستقر هستند.

وی بیان کرد: این ظرفیت یعنی بیش از ۲۰ هزار واحد صنعتی از ۳۵ هزار واحد صنعتی البرز در اشتهارد قرار دارد که این رقم جایگاه صنعت اشتهارد در استان را متمایز و مهم‌تر نشان می‌دهد.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: از زمانی که در سمت فرماندار اشتهارد مشغول خدمت به مردم و صاحبان صنایع هستم دغدغه‌های بزرگ و کوچکی از سوی صاحبان صنایع در شهرک‌های صنعتی مطرح و برخی از آنها در حوزه استان و یا کشور حل و فصل و در حال رفع کامل است اما برخی از این مشکلات که جنبه عمومی‌تر دارد همچنان باقی است

وی ادامه داد: برخی از مشکلات زیرساختی است و باید برای رفع آنها تمامی نهادهای مرتبط با صنعت همت کرده و در سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی به برطرف کردن مشکلات زیرساختی شهرک‌ها کمک کنند.

شیبک تأکید کرد: اصلاح راه‌ها هم برای حمل و نقل یا جابه‌جایی نیروی کار از دیگر نقاط استان و شهرستان‌ها به اشتهارد باید مناسبت سازی و ایمن‌سازی شود.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته تلاش‌هایی از سوی دولت انجام شده و با پیگیری‌های مستمر شهبازی استاندار البرز بخش بزرگی از این راه‌ها اصلاح و احداث شده است که می‌توان به بهره‌برداری از آزادراه غدیر و در ادامه دسترسی آسان‌تر شهرک‌های صنعتی به این مسیر اشاره کرد.

فرماندار اشتهارد متذکر شد: صنعتگران افسران نبرد اقتصادی هستند و وظیفه ما دولتمردان هم پشتیبانی و مانع زدایی از مشکلات این عزیزان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همانند روزهای ابتدایی دولت به ارائه خدمات خواهیم پرداخت.

مهر 

۱۴۰۰/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...