نسخه چاپی

حاجی پور: امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران به طور جدی پیگیری شود

حاجي پور: امنيت شغلي و بيمه خبرنگاران به طور جدي پيگيري شود

سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریك روز خبرنگار تاكید كرد كه باید مشكلات خبرنگاران همچون امنیت شغلی، بیمه خبرنگاری و بهره مندی از حداقل حقوق و مزایا به طور جدی پیگیری شود.

به گزارش نما ، متن پیام رضا حاجی پور نماینده آمل و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شرح زیر است:

«همیشه برای بهتر دیده شدن و اثربخش بودن یک کار هنری نیاز به خبررسانی درست و شفاف بوده است. به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و خبررسانی بخصوص خبرنگاران پر تلاش خراسان شمالی تبریک می گویم. بی شک تلاش های خالصانه خبرنگاران عزیز در آگاهی بخشی و دانش افرایی جامعه بی بدیل و ستودنی است؛ تلاشهایی که از رهگذر آن امیدها زنده می شود و افق هایی روشن برای تعالی و توسعه ترسیم می گردد.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

جا دارد در این روز مبارک بیش از پیش به مطالبات و دغدغه‌های خبرنگاران عزیز و کوشا پرداخته شود و مسائلی چون امنیت شغلی این عزیزان، بیمه خبرنگاری و بهره مندی از حداقل حقوق و مزایا به طور جدی پیگیری شود.»

ایسنا 

۱۴۰۰/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...