نسخه چاپی

حدود ۱۵ هزار نفر از كارگران استان همدان بیمه بیكاری دریافت كردند

حدود ?? هزار نفر از کارگران استان همدان بيمه بيکاري دريافت کردند

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ۱۴ هزار و ۹۰۹ نفر از شاغلان كارگری استان در سه ماهه نخست امسال از مزایای حمایتی دریافت بیمه بیكاری بهره مند شدند.

به گزارش نما ، «احمد توصیفیان» روز شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از جامعه کارگری و کارفرمایی و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر کسب و کار، تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۹ نفر از کارگران استان همدان مشمول بهره مندی از مزایای بیمه بیکاری شدند.

وی تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری استان همدان تا پایان تیرماه امسال را ۲ هزار و ۳۱۸ نفر اعلام کرد و افزود: در راستای حفظ سلامت و رضایتمندی متقاضیان و همچنین جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تمامی اقدامات مربوط به بیمه بیکاری از طریق سامانه جامع روابط کار و به صورت غیرحضوری انجام می شود و تمامی خدمات مربوطه از مرحله ثبت درخواست تا برقراری مقرری بیمه بیکاری در این سامانه ارائه می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: براساس بررسی های انجام شده برای رتبه بندی شهرستان‌های استان، شهرستان‌های همدان و بهار بیشترین حجم مراجعه کننده و شهرستان ملایر بالاترین میزان رضایتمندی مراجعین در خصوص فعالیت های مربوط به حوزه کارگری و کارفرمایی را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۲۵ هزار و ۱۷۳ فرصت شغلی جدید در استان همدان ایجاد شد که ۲۹ درصد بیشتر از سهمیه تعهد شده استان بود.

۱۴۰۰/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...