نسخه چاپی

سردار آزادی در گفتگو با نما:

بسیج در عرصه‌های مورد نیاز نظام اسلامی همواره حضور داشته است/ موفقیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج است

عکس خبري -بسيج  در عرصه‌هاي مورد نياز نظام اسلامي همواره حضور داشته است/ موفقيت امروز نظام، تا حد زيادي مديون بسيج  بوده است

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضععفین گفت: بسیج درهمه این سال‌ها در صحنه هایی كه نظام اسلام به آنها نیاز داشته حضور و ایفای نقش كرده و موفقیت‌های بسیاری را در حوزه فرهنگی كسب كرده است.

سردار علیرضا آزادی در گفتگو با خبرنگار نما، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در این 42 سال که از تشکیل نیروی مقاومت بسیج می‌گذرد، سه دوره مهم حیاتی را پشت سر گذاشته است.

وی گفت: در دهه اول شروع فعالیت خود در حفظ امنیت کشورنقش به سزایی داشته و پس ازآن ما شاهد حضور پر رنگ بسیج در جبهه‌های دفاع مقدس بودیم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج ادامه داد: با تشکیل نیروهای مقاومت بسیج شاهد توسعه وعمق بخشی بسیج درهمه اقشار و صنوف مختلف جامعه هستیم. علاوه بر آن بسیج ورود وسیعی را به کار‌ها و مسائل فرهنگی داشته و قریب به 20سازمانِ اقشاری ونیز بنیاد‌های فرهنگی را تشکیل داده است.

سردار آزادی خاطر نشان کرد: در این دو دهه اخیر عمده تلاش‌های بسیج معطوف به مشارکت در ساختن کشور، خدمت رسانی به مردم و تداوم فعالیت های جهاد فرهنگی و جنگ نرم وهمچنین مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن بوده است.

وی گفت: بسیج درهمه این سال‌ها در صحنه هایی که نظام اسلامی به آنها نیاز داشته حضور به عمل آورده و ایفای نقش کرده است. در نتیجه می‌توان گفت در تمام این 42 سال عمری که از شروع فعالیت بسیج می‌گذرد، موفقیت بسیاری را در حوزه فرهنگی کسب کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین در حوزه محرومیت‌زدایی و دفاع از سلامت مردم سر از پا نمی‌شناسد، عنوان داشت: در چهار دهه گذشته سازمان بسیج نقش مهمی در حوزه محرومیت زدایی و کمک به محرومین و افراد نیازمند داشته و اکنون هم برای دفاع از جان مردم در امر واکسیناسیون سراسری و مداوای بیماران کرونایی حضور پرشوری دارد و این حضور تا رییشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

۱۴۰۰/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...